امسال، سال تحول بیمه آسماری است

امسال، سال تحول بیمه آسماری است
کدخبر : 554396

همزمان با فرارسیدن سال نو، مدیرعامل شرکت بیمه آسماری پیامی صادر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری: متن پیام «علیرضا یزدان دوست» به این شرح است:
"به نام خداوند بخشنده و بسیار مهربان"
نوروز، پیوند دیرین آدمی است با طبیعت که هر ساله با آغاز بهار جشن گرفته می‌شود. اما امسال، سومین سالی است که بهار و نوروز برای ایرانیان معنای دیگری دارد.
ویروسی کوچک، آشوبی بزرگ در دل جهان انداخت و همه ابعاد زندگی بشر را متاثر کرد. تعاملات اجتماعی انسانها بسیار محدود شد، کسب و کارهای زیادی آسیب دید، اقتصادهای بزرگ دنیا رکودی بزرگ را تجربه کردند و بسیاری بر اثر ابتلا به این بیماری، جان خود را از دست دادند.
سال ۱۴۰۰ را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها و به خصوص با وجود بیماری کرونا پشت سرگذاشتیم.
در سالی که گذشت با وجود شرایط پیچیده  برای صنعت بیمه و همچنین کال اقتصاد با لطف پروردگار، تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان، صداقت و عشق تمامی همکاران چه در شعب و چه در نمایندگیها، با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی ، تهدیدها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل ساختیم و به اهداف از پیش تعیین شده  دست یافتیم. با اجرای پروژه های جدید، بار دیگر، پرتوان در عرصه رقابت برای سازندگی صنعت بیمه کشور عزیزمان حاضر شدیم و حتی از اهداف تعیین شده نیز پیشتر رفتیم و نتایج  درخشانی را رقم زدیم.
شرکت بیمه آسماری با  پرتفوی  مناسب  و تمرکز بر روی نرخ  های فنی، توانست خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه کند و خود را از رقابت های ناسالم بازار به دور نگه دارد.
شرکت بیمه آسماری به مثابه سازمانی جوان و پویا، با سرعت قدم برداشت و همه تلاش خود را به کار گرفت تا نه تنها پس از وقوع حادثه، دغدغه جبران خسارت را از بیمه شدگان و بیمه گزاران سلب کند، بلکه آنها را با آرامش به شرایط پیش از وقوع حادثه بازگرداند. بیمه آسماری تلاش کرد حقوق بیمه گزاران و بیمه شدگان خود را در کمال احترام به آنها بپردازد. و همچنین موفق شد پر توان تر از همیشه، قله های توسعه و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند.
شرکت بیمه آسماری که یکی از مهمترین عوامل رشد پرتفوی صنعت بیمه را همراهی و همسویی با نیاز مشتریان در طراحی محصولات می داند، اطلاعات مشتریان را از طریق شبکه فروش دریافت و کمبودها در حوزه نیازهای آنها را برطرف نموده است تا خدمات بیمه ای بر اساس قوانین، مقررات و آیین نامه های شورای عالی بیمه، به بهترین شکل برای آنها در دسترس باشد.
رشدهای پیاپی پرتفوی شرکت، دسترسی به بازارهای ناشناخته و نیز طراحی محصولات منحصر به فرد، تا به امروز تنها به کمک بیمه شدگان عزیزمان محقق شده است.
اکنون بیمه آسماری به برندی معتبر و شناخته شده در بازار بیمه ای کشور تبدیل شده و خدمات با کیفیت آن بر همه بیمه شدگان آشکار است. بدیهی است تجربیات و رهنمودهای هیات مدیره پرتجربه و دانشمند بیمه آسماری در این موفقیت های روزافزون، همواره چراغ راه بوده است.
در آستانه ورود به سال جدید، برنامه تحول شرکت طراحی شده و اقدامات جهشی به منظور توسعه بازار در نظر گرفته شده است.
از همه کسانی که کشتی بیمه آسماری را در دریای متلاطم بازار بیمه کشور به کمک یکدیگر هدایت می کنند، قدردانی می کنم.
بدون شک سال آینده و شروع قرن جدید، با توجه به زیرساخت های فراهم شده، سال تحول بیمه آسماری خواهد بود، به طوری که نه تنها در حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بلکه در سرزمین اصلی نیز اقدامات بسیار جدید و متنوعی پیاده سازی خواهد شد.
در آستانه سال نو، از خداوند متعال برای همه هموطنان سلامت و بهروزی طلب می کنم و آرزو دارم روزهای خوبی پیش روی همه ما باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: