ساختمان جدید شعبه بلوار جمهوری زاهدان افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه بلوار جمهوری زاهدان افتتاح شد
کدخبر : 554646

ساختمان جدید شعبه بلوار جمهوری زاهدان با هدف بهبود دسترسی مشتریان به شبکه شعبه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور مدیران ارشد بانک، جمعی از مسئولان و مشتریان شعبه افتتاح شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه بلوار جمهوری بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «ناصر سیف‌اللهی» عضو هیأت مدیره بانک و «یوسف نجدی» مدیر امور استان‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین «هاشم رعنایی» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان، «مسعود مسعودی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مشتریان بانک حضور داشتند.
در این مراسم سیف‌اللهی ابراز امیدواری کرد با توجه به استفاده از همه ظرفیت‌ها بتوان به نحو شایسته و مطلوب در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و ترویج فرهنگ غنی و والای قرض‌الحسنه در بین آحاد جامعه تلاش کرد.
در ادامه مراسم مسعودی، گفت: تکریم مشتریان یکی از رویکردهای مهم در راستای پیشبرد اهداف بانک است و از عوامل مؤثر در مسیر اشاعه فرهنگ الهی قرض‌الحسنه به شمار می‌رود.
شعبه بلوار جمهوری زاهدان (کد ۴۶۰۲) از این پس در آدرس زاهدان، نبش بلوار جمهوری ۹ فعالیت خواهد کرد. مشتریان گرامی می‌توانند برای دریافت خدمات بانکی به آدرس یاد شده مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های ۰۵۴-۳۳۴۹۳۱۴۵ و ۰۵۴-۳۳۴۸۴۱۵۱ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: