معاون وزیر اقتصاد خبر داد/

واگذاری فاز اول تفویض اختیار حداکثری به مدیران استان‌های این وزارتخانه با ابلاغ وزیر اقتصاد

واگذاری فاز اول تفویض اختیار حداکثری به مدیران استان‌های این وزارتخانه با ابلاغ وزیر اقتصاد
کدخبر : 555120

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی از ابلاغ بخشنامه واگذاری فاز اول تفویض اختیار حداکثری به مدیران کل استان‌های این وزارتخانه از سوی وزیر اقتصاد خبر داد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از، سید ذبیح الله سلمانی طی سخنانی در مراسم وبیناری تکریم و معارفه مدیر کل سابق و جدید امور اقتصادی و دارایی استان کردستان، اظهار داشت: این تفویض اختیار، مسؤلیت مدیران استانی را سنگین‌تر می‌کند و آنها بایستی با استفاده از نظرات و ظرفیت‌های کارشناسان خبره استان، این مسئولیت‌ را به سرانجام برسانند.

وی افزود: ما نیز در ستاد وزارتخانه از نظرات استانها در تعیین خط مشی‌ها غافل نخواهیم بود و حداکثر استفاده را در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها خواهیم برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی استان باید در راستای سیاست‌های ابلاغی دولت، سند تحول و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی وزارت امور اقتصادی و دارایی که در چند روز آینده ابلاغ می شود، گام بردارد.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی ما تأمین معیشت کارکنان است که امیدواریم مدیریت جدید استان نیز این دغدغه و تعامل با آنان را مدنظر قرار دهند.

در این جلسه از خدمات چهار ساله «محمدعظیم ملک» مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی کردستان تقدیر و «محمد مشیرپناهی» به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: