رپرتاژ آگهی//

راهکارهای کاهش هزینه طراحی سایت

راهکارهای کاهش هزینه طراحی سایت
کدخبر : 557916

شما میخواهید که اقدام به طراحی سایت کنید اما هزینه های سرسام آور راه اندازی سایت شما را دچار تردید کرده است.

شما میخواهید که اقدام به طراحی سایت کنید اما هزینه های سرسام آور راه اندازی سایت شما را دچار تردید کرده است. در این بخش راهکارهای کاهش هزینه طراحی سایت را به شما ارائه میدهیم. تا بتوانید با حذف کردن موارد غیر مهم از هزینه های اضافی جلوگیری نمایید. این راه کارها به شما کمک میکند بدون اینکه کیفیت سایت شما کاهش پیدا کند برآورد قیمت طراحی سایت نیز مقرون به صرفه شود. این نکات را شاید بعضی از مجموعه ها رعایت نمیکنند اما شما با دانستن این موارد میتوانید بودجه خود را مدیریت نمایید.

برای پیش بینی و برآورد هزینه های راه اندازی سایت از شرکت هایی کمک بگیرید که برنامه ریزی دقیقی در این باره دارند. بهتر است قبل از شروع پروژه در مورد اهداف مشترک و چشم اندازهای خود تصمیم نهایی خود را بگیرید. این کار باعث میشود که هرگونه سردرگمی که وجود دارد به حداقل خود برسد و پروژه طراحی سایت نیز زودتر به نتیجه خود برسد. برای مثال اگر اقدام به طراحی سایت شرکتی کرده اید ممکن است که در ادامه راه بخواهید که بخش فروشگاهی نیز به آن اضافه شود که در این صورت تغییرات اساسی در ساختار سایت باید صورت بگیرد.

به شما پیشنهاد میشود اگر بودجه کافی ندارید حتما در ابتدا از پکیج های طراحی سایت ارزان قیمت که شرکت ها تعیین میکنند استفاده کنید. برای نمونه در شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد پلن های تعرفه ها و فرم محاسبه آنلاین هزینه های طراحی سایت وسئو سایت وجود دارد که در صورت نیاز میتوانید در آن استفاده کنید. مطابق با هر نوع کسب و کاری که دارید یک پکیج برای شما معرفی خواهد شد.

 

استراتژی هایی برای کاهش قیمت طراحی سایت

در مورد برآورد هزینه طراحی سایت با شرکت موردنظر صحبت کنید

بهترین راهکار این است که با طراح سایت مشورت کنید زیرا طراح سایت میدانید که چه چیزی نیاز دارید و چه بخش هایی از سایت شما میتواند در وحله اول وجود نداشته باشد. شرکت طراحی سایت معتبر دئووب به شما گزینه هایی ارائه خواهد داد تا بتوانید هزینه های اضافی را حذف کنید. برای مثال شما یک نمونه سایتی درخواست میدهید شرکت موردنظر نیز به شما اعلام میکند که بعضی از این موارد نایز شما نخواهد بود و بهتر است که بعدا انجام شود. البته به شما اعلام میکنیم که حفظ کیفیت سایت از هرچیزی مهمتر است و اگر اسحساس کنیم که کیفیت سایت پایین می آید این کار را برای شما نخواهیم کرد. بدین صورت با هم مسیر بودن با طراح سایت هزینه ها برای شما هموارتر خواهد بود.

2

مشخص کردن اهداف و ایده

یکی از مهمترین کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که اهداف خود را مشخص کنید. زیرا در صورتیکه هدف خواستی از راه انازی سایت نداشته باشید هزینه های اضافی در پی خواهد داشت.

مشخص کردن تعداد صفحه های سایت

بهتر است که بر روی کاغذ سایت خود را ترسیم کنید. مانند یک درخوت به آن نگاه کنید زیرا صفحه اصلی شما مهترین بخش در سایت شما است. باید خود را به جای مشتریان قرار دهید. بدانید که برای چه به سایت شما می آیند و در مقابل میخواهند که چه چیزی را دریافت نمایند. صفحات تماس با ما و بلاگ به طراح سایت کمک میکند تا از سایت شما داشته باشد. سعی کنید صفحات خود را زیاد نکنید. زیر ساخت هر صفحه همراه با هزینه خواهد بود. صفحات اصلی شما شامل صفحه اصلی و درباه ما و محصولات و پرداخت و اکانت خواهد بود. که البته این برای یک طراحی سایت فروشگاهی است.

هر صفحه از سایت شما مفهوم چه چیزی است

خودتان را به جای مخاطبان بگذارید محتواهایی را منتشر کنید که کاربر به آن ها نیاز دارد. برای اینکه هزینه تولید محتوای شما افزایش پیدا نکنید تولید محتوا را خود میتوانید انجام دهید. و در این صورت دیگر نیازی ندارید که بابت تولید محتوا هزینه ای پرداخت نمایید. به کاربر محتوا و امکاناتی را ارئه دهید که کاربردی و ضروری است و باعث حل مشکلات آن ها میشود.

داشتن ایده روشن و واضح

سردرگمی گاهی اوقات باعث میشود طرح موردنظر خود را انتخاب کنید ولی این طرح برای شما مناسب نبوده و هزینه های زیادی در پی خواهد داشت. بهتر است که یک نمونه از سایت هایی که میخواهید را پیدا کنید و به طراح سایت نشان دهید. طرح ها و رنگ های موردعلاقه خود را واضح بیان نمایید. ارائه نمونه مشابه به طراح سایت کمک میکند تا بهتر بتواند ساختار کلی سایت شما را آنالیز کند.

3

انتخاب تصاویر با کیفیت برای سایت

بهتر است که تصایر سایت با کیفیت باشد اگر سایت شما فروشگاهی است میتوانید عکاسی از تصاویر را خود انجام دهید. برای قرار دادن تصاویر گرافیکی میتوانید از سایت هایی که تصویر رایگان ارائه میدهند استفاده کنید. در این صورت هزینه ای بابت عکس های سایت از شما گرفته نخوهد شد.

استفاده از قالب های آماده در طراحی سایت

برای اینکه هزینه طراحی سایت کمتر شود بهتر است که از قالب ها و تم های آماده برای سایت شما استفاده شود. استفاده از قالب پیش ساخته باعث میشود که هم سرعت کار افزایش یدا کند هم جلوی هزینه های اضافی طراحی سایت گرفته شود.

تولید محتوا

بهتر است که تولید محتوا چه تصویری، متنی، گرافیکی و غیره را خود انجام دهید. و برای کاهش هزینه طراحی سایت از محتواهای ساده مثل محتوای متنی استفاده کنید. زیرا هرچه نوع محتوای شما پیچیده تر باشد باعث میشود که هزینه طراحی سایت افزایش پیدا کند. بنباراین بهتر است که تولید محتوا را ساده بگیرید و یک نویسنده برای سایت خود استخدام کنید.

بودجه

باید میزان بودجه خود برای طراحی سایت را مشخص کنید. زیرا دارا بودن تصور از هزینه ای که میخواهید پرداخت کنید دست طراح را باز میگذارد تا بتواند سایت را مطابق با بودجه شما طراحی کند. با مشخص بودن بودجه میتوانید هزینه های خود را کنترل کنید. بنابراین میتوانید در ابتدای کار با کارشناسان ما در این باره صحبت کنید تا تمامی موارد مطابق با میزان بودجه شا برآورد شود. اگر ویژگی اضافی و غیرکاربردی در سایت وجود دارد آن حذف شود.

اضافه کردن قابلیت های جدید

قبل از اینکه قابلیت و ویژگی جدیدی به سایت شما اضافه شود باید بدانید که برای شما مفید است یا خیر و اینکه باعث پیشرفت سایت شما میشود. زیرا اضافه کردن هر امکانی هزینه بر خواهد بود. شرکت طراحی سایت میتواند به شما چک لیستی ارائه دهد تا قابلیت هایی که نیازندارید را خط بزنید و از لیست ویژگی های سایت حذف کنید.

نتیجه گیری

اگر موارد ضروری و مهم را اولویت کار خود قرار بدهید باعث صرفه جویی خواهد شد. بهتر است که بازار هدف خود را بررس یکنید و رقیبان و مشتریان خود را بشناسید. و مطابق با چیزی که نیاز دارند خدمات ارائه دهید. تعیین موارد لازم باعث میشود که بدانید چه چیزی میخواهید راه اندازی نمایید. تعیین بودجه در ابتدای راه و طراحی ساده در عین حال کاربردی یکی از راه کارهای کاهش هزینه طراحی سایت است. ما در این جا سعی داریم به شما اعلام کنیم که تمامی تکنیک های کاهش زمان و امکانات تا جایی پیش میرود که به کیفیت و ساختار سایت شما صدمه نزد. زیرا در این صورت کاربردی برای شما نخواهد داشت و باعث بروز مشکلات میشود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: