رپرتاژ آگهی

با این ایده­های استارتاپی کار خود را راه بیندازید

با این ایده­های استارتاپی کار خود را راه بیندازید
کدخبر : 568511

اگر به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین و یا استارتاپ افتاده اید، به لیست ایده های استارتاپی ما نگاهی بیندازید و نخستین عامل در انتخاب یک ایده از میان هر تعداد ایده استارتاپی، علاقه شما به آن کسب و کار است.

خرید برنج جنوب

خرید برنج جنوب از دیرباز تاکنون در سراسر دنیا شناخته شده است و دلیل این امر عطر و طعم فوق العاده آن می باشد و به همین دلیل در شهرهای شمالی و جنوبی کشور، برنج به شکل گسترده ای کشت می شود که هر یک دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصربفرد خود هستند و توانسته اند پاسخگوی ذائقه های مختلف مصرف کنندگان باشند.

 

 

کالری تخمه مزمز

از جمله تنقلات که می توان در دورهمی های دوستانه یا فامیلی، عصرانه ها و غیره از آن استفاده کرد تخمه آفتابگردان مزمز می باشد که هم بسیار مفید و مقوی است و هم خوش طعم و خوش خوراک است که کالری تخمه مزمز نیز از آن دسته چربی هایی است که مصرف آن برای بدن ضروری است اما اگر مصرف آن بی رویه شود و میزان این چربی در بدن بالاتر رود برای کبد خطر ساز میشود.

 

2

 

قیمت تخمه ژاپنی شور

قیمت تخمه ژاپنی شور  بسیار مناسب بوده و از تنقلات بسیار مفید و پر طرفدار که در بین ایرانیها محبوبیت خاصی دارد تخمه ژاپنی است البته توجه داشته باشید که جابانی نام درست آن بوده و مردم به اشتباه آن را ژاپنی می نامند، شما می توانید به صورت شور، اعلا و درجه یک آن را بسته به کیفیت و بسته بندی در بازار مشاهده کنید و طعم و مزه آن نیز بسیار مناسب است.

 

3

 

*این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: