رپرتاژ آگهی

درآمد اینترنتی آسان برای افرادی که تخصصی ندارند

درآمد اینترنتی آسان برای افرادی که تخصصی ندارند
کدخبر : 568594

آینده راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران درخشان است. امروزه بیشتر مردم خدماتی که می‌خواهند را به صورت آنلاین تهیه می کنند، و این یعنی کسب درآمد اینترنتی در ایران روز به روز در حال پیشرفت کردن است.

عایق صوتی الاستومری خودرو

در تولید عایق صوتی الاستومری خودرو از جدیدترین فناوری و امکانات استفاده می شود که در حال حاضر بهترین جایگزین برای عایقهای قدیمی مثل یونولیت، پشم شیشه و سنگ می باشد. از با اهمیت ترین قسمت در یک ساختمان، عایق صوتی دیوار می باشد که عایقهای صوتی الاستومری در دو مدل موج دار و ساده تولید می شوند که قسمت موج دار را در مقابل تولید صدا قرار می دهند تا از صدای اضافه به خوبی  جلوگیری شود.

 

 

لباس بیمارستانی

بر تن داشتن لباس بیمارستانی برای کارکنان بیمارستان و خود بیمار مزایایی دارد. از جمله: امکان واگیر و انتقال بیماری های ویروسی و عفونی کاهش می یابد و همین طور بیمارستان ها متحمل هزینه های شست شوی لباس بیماران که شامل هزینه های  مواد شوینده و نیروی انسانی است، نمی شوند.

 

 

آراد2

 

دستکش لاتکس کم پودر

خرید دستکش لاتکس کم پودر بهترین گزینه می دانند و برای خود این دستکش را تهیه می نمایند که جلوگیری از میکروب با ویروس به سطح دست آنها شود، معمولا دستکش لاتکس با دستکشهای نایلونی مقاومت دستکش لاتکس می باشد که دیر تر نسبت به آن خراب می شود و از بین می رود.

 

 

آراد3

 

*این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد مسئولیتی در قبال آن ندارد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: