رپرتاژ آگهی

راز میلیاردر شدن من با تولید یک محصول

راز میلیاردر شدن من با تولید یک محصول
کدخبر : 569419

همه انسان ها در ذهن خود آرزوی میلیاردر شدن را دارند ولی کمتر کسی به دنبال این آرزو می رود. اما من از این آرزو دست برنداشتم و با تحقیق بسیار وارد بازار فروش روفرشی شدم و حالا به موفقیت رسیدم. در ادامه پیرامون این محصول صحبت می کنیم.

روفرشی ترک کشدار

روفرشی کشدار ترک: از جنس مخمل ترک ساخته می شود که دارای قیمت بسیار بالایی هستند و حتی به فرش شما فیکس می شوند.

 روفرشیهای کشدار: از چهار طرف کشهایی دور تا دور آن قرار می گیرد که به راحتی روی گوشه فرشها فیکس می شوند و دیگر نگرانی از بابت لیزخوردن نخواهید داشت.

روفرشی مخمل: دارای ضخامت بسیار زیادی هستند و در ساخت آنها از مخمل استفاده شده است و نسبت به نوع ابریشمی و ترک مقاومت بسیار زیادی دارند از مهمترین فاکتورهای که هنگام خرید باید به آنها توجه داشته باشید.

نخ: بیشتر رو فرشیهای موجود در بازار از جنس پلی استر می باشند که دارای مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی هستند و در اثر شستشو رنگ آنها تغییر نمی یابد. کیفیت: اگر کیفیت کالا و محصولات برای شما اهمیت دارد پیشنهاد ما خرید جنس مرغوب و گرانقیمت می باشد که از ماندگاری بالایی برخوردار باشد.

 

 

روفرشی دوشانل

برخی از افراد درون جامعه فکر می کنند چون قیمت کالای تولید شده شرکت مربوطه ما مانند روفرشی دوشانل ابریشمی پایین است پس کیفیت خوبی را محصولات ما دارا نمی باشند به همین منظور تصمیم بر این می گیرند که از مجموعه ما خرید نکنند.

لازم به ذکر است که شرکت مربوطه ما دنبال رضایت بیشتر مشتریان خود می باشد از همین رو اگر کالایی بی کیفیت توسط پرسنل مجموعه ما تولید شود، آن محصول هرگز وارد بازار نخواهد شد. زیرا اگر کالایی بی کیفیت توسط شرکتمان به بازار وارد شود اعتبار مجموعه ما کاهش پیدا خواهد کرد و اصلا به دنبال کاهش اعبتار خود در سطح بازار نمی باشیم.

بهتر است بدانید روفرشی دوشانل از لطافت بسیار خوب و نرمی خاصی برخوردار می باشد به همین منظور اکثر افراد جامعه این نوع کالا را دریافت خواهند کرد.

در زمانهای قدیم هم روفرشی وجود داشته است که به صورت ضخیم تولید می شده و امروزه هم از این محصول ضخیم در بین سایر کالاها وجود دارد که دارای طرفدارهای خاص خود می باشند.

 

 

ذذذ

 

روفرشی کش دار

نمونه های متنوعی در رنگبندیهای زیبا از روفرشی کش دار مخمل ابریشم وجود دارد که هر کدام از آنها با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون شما بهترین انتخاب خواهند بود.

 این محصول که در ابتدای تولید در استان یزد بازار عرضه گردید رفته رفته به سراسر کشور انتقال پیدا نموده و به عنوان یک کالای مصرفی و پرکاربرد مورد استفاده تمام خانواده های ایرانی قرار گرفت روفرشی به علت قابلیت شست و شو و وزن سبک از کارایی منحصر به فردی برخوردار است.

به طور معمول افرادی که از روفرشی برای پوشش و فرشهای خود استفاده می کنند از این محصول به عنوان یک زیرانداز نیز استفاده خواهند کرد قابلیت شستشوی این محصول در ماشین لباسشویی آن را به یک وسیله مصرفی و مناسب تبدیل کرده است در صورتی که این روفرشی دچار آلودگی یا کثیفی شود به آسانی آن را درون ماشین لباسشویی قرار داده و شست و شو می دهند.

 

 

ددد

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: