رپرتاژ آگهی

کارآفرینی و سرمایه گذاریتان را بر اساس استعدادهایتان برنامه ریزی کنید

کارآفرینی و سرمایه گذاریتان را بر اساس استعدادهایتان برنامه ریزی کنید
کدخبر : 569818

خیلی از افراد به غلط بر روی مسائلی سرمایه گذاری می کنند که هیچ توانایی را بر مدیریت آن نداشته و تنها با شکست مواجه می شوند به هیمن منظور بهتر است مسیری را انتخاب کنید که با روحیه و توانمندی شما سازگاری داشته باشد به عنوان مثال فردی که در فروش و تجارت خاویار توانایی دارد بهتر است همین مسیر را ادامه دهد تا به اهداف بزرگتذ نزدیک شود و یا فردی که در زمینه های فنی تجربه دارد می تواند در آین زمینه برای خود بستر پول سازی را فراهم سازد.

خاویار ایران

به دلیل اهمیت بالای این ماده خوراکی و همچنین کمیاب بودنش دارای یک نرخ ثابت و همیشگی نمی باشد و مانند طلا روزانه در حال تغییر می باشد. خاویار ایران از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است و برای افرادی که دچار کم خونی هستند نیز بسیار مفید می باشد. همچنین، به دلیل وجود امگا ۳ فراوان در انواع ماهیها و مخصوصا خاویار الماس برای بیماران قلبی و عروقی گزینه ی بسیار خوبی می باشد و این ماده ی غذایی ارزشمند، دارای مقدار بسیار زیادی ویتامین B۱۲

 می باشد که برای بدن مفید است. همچنین مصرف این ماهی برای سالمندان یا کودکان در سن رشد نیز بسیار خوب می باشد و برای افرادی که دچار آلزایمر هستند نیز مصرف این غذا به شدت توصیه می‌شود، زیرا برای بهبود حافظه بسیار مهم می باشد.

 

 

خاویار طلایی

خاویارعطر و طعمی عالی دارد که دارای پروتئین های مختلفی می باشد. افراد بسیار کمی هستند که در داخل کشور به خرید و فروش خاویار طلایی به صورت عمده می پردازند و همانطور که می دانیم این موضوع به علت قیمت بالای آن است. کوچکترین ماهی خاویاری که در دریای خزر یافت می شود ماهی اوزون برون است که در رتبه آخر کیفیت قرار دارد.

در حال حاضر نیمی از خاویار های ایران در دریای خزر و سواحل غربی بندر انزلی به دست می آید و بیش از صد مزرعه پرورش ماهی های خاویاری وجود دارد که تقریباً نیمی از آنها در استان های شمالی کشور هستند. خاویار، دارای پروتئین های مختلف و آمینو اسیدهای فراوان است. ۷۵ درصد لیستین ۲۵و درصد کلسترول، چربی صد در صد موجود در خاویار را تشکیل می دهد.

 

 

وو

 

خاویار

بازار قانونی خاویار دربرگیرنده ۹۰ هزار کیلوگرم خاویار در هر سال و ارزش بازار قانونی ۲۶۵ میلیون دلار است که سهمیه صید ماهیهای خاویار در کشورهای حوزه دریای خزر در سال اعلام شده که از این میزان ۴۵۰ تومان به ایران اختصاص یافته است.

ایران یکی از پیشرفته ترین کشورهای تولیدکننده تاس ماهیان است که از لحاظ تولید این منصور رتبه دوم را در جهان به خود اختصاص داده است روشهای متفاوتی برای فرآوری خاویار وجود دارد که شامل تهیه خاویار، اصول فرآوری با میزان کم نمک، خاویار نمک زده، خاویار فشرده و خاویار پاستوریزه است.

 

 

ووو

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: