رپرتاژ آگهی

بدون سرمایه در کمترین زمان میلیونر شدم

بدون سرمایه در کمترین زمان میلیونر شدم
کدخبر : 569815

شاید فکر کنید مگر میشود بدون سرمایه و در کوتاه ترین زمان یه صادرکننده خوب شد در جواب این سوال کلی جواب های منفی خواهی شنید ولی من از این روش نتیجه گرفتم و الان یه تاجر موفق در زمینه لوازم التحریر هستم حال از شما عزیزان می خواهم در ادامه این مقاله با من همراه باشید تا پرفروش ترین محصولاتم را معرفی کنم.

دفتر پاپکو

همانطور که می دانید بیشتر دانش آموزان و دانشجویان برای حضور در کلاس درس نیاز به دفتر دارند و چه دفتری بهتر از دفتر پاپکو که یکی از بهترین برندهای معروف لوازم التحریر می باشد که در انواع مختلف کلاسوری، ۱۰۰ برگ و خبرنگاری تولید شده است.

از گذشته تا به امروز طراحان زیادی سعی نموده اند که بهترین لوازم التحریرها را طراحی و تولید نمایند اما برند پاپکو همیشه در این عرصه حرف اول را زده و بهترین انواع این دفترها را تولید کرده که بسیار پر طرفدار نیز هست.

در ادامه در مورد هر کدام از این دفترها توضیحاتی را برای شما عنوان خواهیم کرد تا انتخاب درستی در زمان خرید بر اساس نیاز خود داشته باشید.

 

 

دفتر خط دار

قدیم از دفتر خط دار کاهی و خودکار فانتزی استفاده می کردند که از انواع دفترها می توان به دفترهای سیمی و چسبی اشاره کرد.

دفترها معمولاً به صورت اندازه کاغذهای نامه آمریکایی یا به صورت آ چهار یا ایزو دویست و شانزده جهانی بهترین اندازه برای نوشتن جزوه در مدرسه و محل کار است و شکل صفحات دفترها متفاوت می باشد و همچنین مدل خط دار و بدون خط از متداول ترین انواع دفتر به شمار می آید.

دفترهای خط دار برای کسانی که می نویسند بسیار مناسب است و دفترهای بدون خط که به آن دفتر نقاشی هم می گویند برای کسانی که به فضای بدون محدودیت نیاز دارند مانند هنرمندان و متفکران مناسب است و همچنین دفترهای نقطه دار برای طراحی و نوشتن استفاده می شود.

 

 

ذذ

 

دفتر کاغذی

گاهی یک دفتر کاغذی می تواند تاثیرات خوبی را برای یک فرد با نوشتن بر داخل آن ترسیم کند و بسیاری از روانشناسان به آن تاکید کرده اند. نوشتن در دفتر کاغذی می تواند مشکلات روحی را کاهش دهد که مدلهای متنوعی مانند اداری، سنگی، کاهی و غیره در فروشگاه های لوازم التحریر موجود می باشد و هر کدام از آنها دارای قیمتهای متفاوتی می باشند. دفاتر کاغذی در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نیاز افراد انتخاب و خریداری می شود و در مدلهای بسیار زیبا مطابق با سن افراد به تولید می رسد.

این دفاتر فقط مختص دانش آموزان نبوده و هر فردی می تواند از آن استفاده کند که به صورت خط دار و بدون خط در بازار مشهود می باشند.

 

 

ذذذ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: