رپرتاژ آگهی

کارآفرین شدنم با ایزوگام غیر ممکن ولی واقعی

کارآفرین شدنم با ایزوگام غیر ممکن ولی واقعی
کدخبر : 569907

زمانی که صحبت از کارآفرین شدن به میان می آید بسیاری از افراد آن را یک عمل غیرممکن تلقی می کنند زیرا تصور می کنند برای رسیدن به این هدف نیازمند سرمایه ی فراوانی می باشد اما من با اندک پس اندازی که داشتم توانستم در حوزه ایزوگام فعالیت خود را شروع کنم و پس از مدتی علاوه بر اینکه به درآمد میلیاردی رسیدم، افراد زیادی را نیز مشغول به کار کردم.

ایزوگام پشت بام

برای چسباندن ایزوگام پشت بام باید به زیرکاری، متراژ زمین میزان قیر یا موادی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد بررسی شود. قیر یکی از مشتقات نفتی است و رنگ آن سیاه است و بر اساس تغییرات هوا فورا تغییر پذیر بوده و با سرعت جامد و یا به شکل مایع در می آید. قیر دارای ۳ نوع می باشد که شامل قیر طبیعی، قیر نفتی، قیرقطرانی می باشد که هر کدام در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد تشکیل دهنده ایزوگامی که برای لبه پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد به دو گروه ایزوگام پشم شیشه پلیمری و ایزوگام دمیده تقسیم می شود. ایزوگام پلیمری از قیر خالص اما ایزوگام دمیده از قیر دمیده شده استفاده می شود و در دیگر مواد پلی استر، تیشو، پلاستیک پشت لایه، پودر تالک، لایه آلومینیوم هر دو مانند هم هستند فقط مقدار به کار رفتن مواد کمی با هم متفاوت است.

 

 

ایزوگام تک بام

ایزوگام یکی از پوشش های مناسب برای سقف خانه ها بوده که دارای انواع متفاوتی است، قیمت ایزوگام تک بام لایه ای فویل دار صادراتی در ایران از طریق گوناگون اطلاع مصرف کننده ها می رسد.

برای اطلاع از قیمت ها به راحتی می توان خرید این کالا ها را انجام داد و این روش نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند و از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری می کنند، این محصولات برای پوشش دادن آپارتمان ها مناسب هستند و پر فروش ترین نوع ایزوگام ایزوگام های تک لایه می باشند.

آن ها از ابزار تیشو، پلی استر و غیره تولید می شود و انواع الیاف های مصنوعی برای تولید این محصولات استفاده می شود.

 

 

کک

 

ایزوگام دمیده

برای تولید ایزوگام دمیده از انواع قیر دمیده استفاده می شود در این روش با دمیدن هوا به درون مازوت یا همان نفت کوره این قیرها تولید می شوند به جرات می توان گفت عمر و کیفیت قیر دمیده نسبت به نوع پلیمری بسیار کمتر می باشد و تمامی استحکامی که در ایزوگام وجود دارد و بسته به نوع قیر متفاوت می باشد و قیر مهمترین عضو در تولید ایزوگام است.

برای پمپاژ کردن اکسیژن به درون قیر به انرژی زیادی احتیاج می باشد دمای این قیرها بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه در حال نوسان می باشد و می توان گفت که اتمهای اکسیژن و هیدروژن با هم دیگر ترکیب می شوند و به این صورت فرآیند بسپارش انجام می گردد، کلیه این فرآیندهای شیمیایی در کارخانه های بزرگ و توسط دستگاه پیشرفته صورت می گیرد.

 

 

ککک

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: