رپرتاژ آگهی

با این پارچه زندگی ایده آلی را برای خود و اطرافیانت ساختم

با این پارچه زندگی ایده آلی را برای خود و اطرافیانت ساختم
کدخبر : 570017

پارچه جز مایحتاج زندگی است و ما بدون پارچه به درسر می افتیم همین امر باعث شد تا من درحوزه پارچه کسب و کارم را شروع کنم و توانستم زندگی خوبی را بر ای خود و اطرفیانم بسازم. شما نیز می توانید از این فرصت استفاده کنید و زندگی ایده آلتان را بسازید. در ادامه به معرفی چند نوع پارچه می پردازیم.

پارچه برزنتی

نوعی پارچه بسیار محکم و کاربردی مانند برزنتی می تواند در صنعتهای مختلف بسیار کاربردی باشد که امروزه پارچه برزنتی اصفهان، پارچه برزنتی رشت پارچه برزنتی تهران قطب تولید این محصول مهم و کاربردی شده اند. با توجه به بسیار سخت و محکم بودن و علاوه بر ان منعطف و ضد اب بودن می توانیم به نتیجه برسیم که پارچه های برزنتی از پارچه های دیگری مانند کرباس، پلی استر یا پلاستیکهایی مانند پلی اتیلین ساخته می شود تا بتواند نیازهای انسانها در صنایع صنعتی و روزانه داشته باشد که به همین منظور در وزنها و ابعاد مختلف قابل سفارش هستند ولی به صورت استاندارد در عرضهای ۱۰۰تا۲۰۰سانتی متری و وزن ۲۲۰تا ۷۴۰گرم برمتر مربع تولید و در بازار عرضه می شوند.

 

 

پارچه پتویی

برای ساخت پتو می توان از پارچه های مختلف استفاده کرد، الیاف طبیعی مانند پنبه، پشم، کتان، کنف و بامبو و همچنین الیاف مصنوعی مانند پلی استرها را می توان استفاده کرد. پارچه پتویی الیاف طبیعی خواص مفید زیادی دارند، آنها تمایل دارند به خوبی نفس بکشند، برخی در برابر بو مقاومت می کنند و برخی رطوبت را از بین می برند. الیاف مصنوعی مانند پشم گوسفند و میکی را می توان بسیار نرم و نوازشگر و همچنین بسیار گرم ساخت، شما باید بر اساس سبک زندگی، آب و هوا و اغلب ترجیحات شخصی تعیین کنید که کدام مواد و کدام پارچه برای شما مناسب است. برای خرید پتوی مناسب با بهترین پارچه می توانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید تا پتویی عالی و با کیفیت و مناسب بودجه تان را معرفی کنیم.

 

 

یی

 

پارچه ابریشم

اگر شما خریداران به دنبال پارچه ای بسیار مناسب و با کیفیت برای استفاده بر روی انواع رو تختی و یا رو مبلی خود هستید می توانید از پارچه ابریشم ترمه اپیکور بامبورک پویا توییل استفاده نمایید چرا که این جنس از پارچه ها از لحاظ کیفیت، مدرن بودن و زیبایی و همچنین مرغوبیت بالا برخوردار است. فروش و ارائه تضمینی این کالا نوعی ضمانت خاطر در هنگام خرید پارچه ابریشم را در ذهن افراد، خریداران و مشتریان به وجود می آورد چرا که آنها مطمئن از خریداری کالای خود می شوند. در قسمت فروش تضمینی همیشه یک کالا با کیفیت و مرغوب در اختیار آنها قرار می گیرد و همین موضوع یک مزیت مهم است.

 

 

ییی

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: