رپرتاژ آگهی

آرامش حالم را مدیون ثروت به دست آمده از خرما هستم

آرامش حالم را مدیون ثروت به دست آمده از خرما هستم
کدخبر : 570015

لازم است بدانید من به عنوان فردی که تجربه بسیار پایینی را در خوزه تجارت از خرما داشتم توانستم سود آور بسیار خوبی برای خودم و اطرافیانم باشم این ثروت برای چراغی روشنی بود که در تلاش هستم در این مقاله بررسی های لازم را در اختیار افراد مشتاق قرار دهم.

خرما شاهانی

خرما خاصویی نسبت به بسیاری از انواع خرماهای دیگری که در بازار عرضه می شوند ارزش غذایی بالایی دارد، این نوع خرما شاهانی دارای مقادیری از آهن، پتاسیم و مس می باشد، بعلاوه این نوع خرما دارای منیزیم و همچنین ویتامین ب ۶ نیز است، پس هرگز نباید از مصرف این خرمای خوشمزه غافل گردید، بهتر است روزانه چند عدد از این خرمای مرغوب را میل کنید.

مصرف خرما خاصویی برای افرادی که دارای دیابت یا قند خون بالا هستند ضرر خاصی ندارد، زیرا قند موجود در این محصول کاملا طبیعی است، اما این افراد باید در مصرف خرما حد اعتدال را رعایت کنند و از مصرف بیش از اندازه آن خودداری نمایند، بهتر است این افراد جهت مصرف انواع خرماهای مختلف با پزشک متخصص خود مشورت نمایند.

 

 

خرما شکلاتی

اگر خواص خرما را بدانید قطعا با خودتان می گویید که خرما شکلاتی مضافتی بم کیلویی چند، زیرا که خواص بیشماری را دارد و اگر بخواهیم در مورد خواص ضد سرطانی آن صحبت کنیم باید بگوییم که برای این خوراک قیمتی نمی توان قرار داد.

در سایتهای بیشماری می توانید خرید عمده خرما مضافتی بم را مشاهده نمود که نشان دهنده بازار پر رونق این خوراک می باشد که اگر بتوانیم به تک تک این موضع نگاهی بیاندازیم قطعا خواهیم دید که می توان از همین امروز شروع کرد و یک بازار بسیار پر رونقی را برای خودتان در مورد خرما راه اندازی کنید.

 

 

شش

 

خرما زاهدی

البته این محصول لبنانی نیست ولی برای آن که این محصول در آن جا بهتر به فروش برسد به آن نیز خرما زاهدی لبنانی می گویند تا مردم از حقیقت این ماجرا نیز با خبر نشوند.

در زمینه صادرات به کشور های دیگر مهم ترین نکته ای که سایر کشور ها به آن دقت می کنند، کیفیت محصول نیز می باشد. اگر کیفیت محصول پایین باشد مجموعه مشتری های خارجی خود را نیز به مرور زمان از دست خواهد داد.

همان طور که اشاره شد ما خرما برحی را نیز به لبنان مانند سایر کشور های دیگر نیز ارسال خواهیم کرد. تا غیر از افراد خارجی، هموطنانی که در این کشور نیز زندگی می کنند هم بتوانند به این محصول دست پیدا کرده و از آن نیز استفاده نمایند.

 

ششش

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: