رپرتاژ آگهی

اصل طلایی ایجاد کارآفرینی موفق بدون سرمایه

اصل طلایی ایجاد کارآفرینی موفق بدون سرمایه
کدخبر : 570091

ایجاد کار آفرینی موفق بدون سرمایه نیازمند ایده های ناب و برنامه ریزی و دانستن مولفه هایی ست که ریسک شکست را پایین و ثروتمند شدن را امکان پذیرتر میکند با ما همراه باشید تا ما درباره ایده پولساز انواع پنیر شما را کامل راهنمایی کنیم.

پنیر لاکتیکی

محصولات لبنی طیف وسیعی از فرآورده های حاصل از شیر گوسفندی گاوی، بز و حتی شیر گاومیش می باشند و اگرچه از نظر ظاهر، بافت، طعم و برخی مواد معدنی تفاوتهایی حاصل می شود اما همگی منابعی غنی و مشترک از کلسیم، پروتئین و ویتامینهای ارگانیک می باشند. همانطور که در لبنیاتیها و فروشگاه ها مشاهده و خریداری کرده اید. نیرها همچون پنیر تالش از جمله لبنیاتهایی هستند که تنوع بسیاری داشته و هر یک بافت، بو، شوری و مزه خاصی داشته و طرفداران خود را دارند. این محصول مقوی در انواع سنتی و صنعتی وجود داشته و ممکن است به روش محلی و یا با استفاده از تجهیزات صنعتی و افزودنیهای خوراکی تهیه شود. تفاوت در پنیرها به تفاوت در نوع استارتر و روش لخته سازی پنیر لاکتیکی از شیر بستگی دارد و معمولا برای شروع فعالیت منعقد شدن و لختگی پنیر در شیر از آنزیمهای محرک و یا اسیدیته کردن شیر استفاده می شود.

 

 

پنیر

در تاریخچه تولید و تهیه و اختراع این پنیر گوسفندی تبریز بیشتر آمده است که یک پنیر ایتالیایی است، پنیر ماسکارپونه یک پنیر تهیه شده از شیرگاو غنی است و دارای درصد بالایی از کره در ترکیبات آن است و یک اختراع در زمان رنسانس  از منطقه لومباردی ایتالیا شناخته می شود. هتر است این پنیر را زمانی که از بسته بندی باز می کنید در یخچال نگهداری کنید و هرچه سریعتر مصرف کنید زیرا به سرعت فاسد می شود اگر نتوانستید آن را تمام کنید و رنگ و بوی پنیر تغییر کرد و یا کپک روی آن مشاهده کردید از مصرف آن خودداری کنید و تمام آن را دور بریزید برای نگهداری پنیر ماسکارپونه برای مدت طولانی، این امکان وجود دارد که بتوان آن را در فریزر نگه داری کرد ولی دیگر بافت نرم و منسجم قبلی را پس از آب شدن یخ نخواهد داشت و بیشتر برای استفاده در دسرها و غذاها مناسب است.

 

 

ضض

 

پنیر سفید

اکثر ما ایرانیها عادت داریم که در وعده صبحانه از پنیر سفید استفاده کنیم و یکی از پنیرهای بسیار خوشمزه و پر مصرف در بین ایرانیان پنیر سفید است که در کنار بافت ساده و معمولی ای که دارد از طعم بسیار لذیذی برخوردار است.

منشا تولید این پنیر که دارای بافت منسجم و نرمی هم هست است کشور یونان می ‌باشد که برای اولین بار این پنیر با استفاده از شیر گوسفند و همچنین شیر بز تولید ‌کردند. پنیر سفیدی که از شیر گوسفند تولید می شود نسبت به پنیر تولید شده با شیر گاو طعم بهتری دارد. پنیر سفید برای صبحانه بسیار خوشمزه می ‌باشد و در کنار مواد غذایی مثل گردو می ‌تواند یک صبحانه مقوی را برای فرد به ارمغان آورد همچنین می ‌توان از این پنیر برای یک شام سبک در کنار هندوانه و یا خیار و گوجه استفاده کرد که یک ترکیب بسیار سالم و لذیذ می‌ باشد.

 

 

ضضض

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: