رپرتاژ آگهی

بلور مرا به درآمدی درخشان رساند

بلور مرا به درآمدی درخشان رساند
کدخبر : 570372

من هم مثل خیلی های دیگر مدتها بود به دنبال راهی برای عوض کردن جریان مالی زندگی ام بودم که سرانجام این امر به وسیله بلور محقق شد و پول و ثروت را در زندگی ام جاری کرد. در ادامه شما را با چند نوع از انواع بلور آشنا می کنم.

بلور شیشه ای

کالاهای مختلفی در زمینه بلور شیشه ای و کریستال وارد کشور می‌شود. این حوزه رقبای خارجی نسبتا خوبی دارد که البته خیلی گران هستند. رقبای داخلی هم با شرایط خیلی خوبی کالایشان را در این بازار عرضه می‌کنند. اما دوستانی که می‌توانند در بازار داخلی کار کنند توجه زیادی به این حوزه‌ها نداشته‌اند و اکثرا دنبال حوزه‌های عجیب غریب یا حوزه‌های خیلی پر رقیب هستند. مثلا سریع می‌گویند می‌خواهم در زمینه پسته، زعفران یا کشمش کار کنم. هیچوقت این حوزه‌ها را به دوستان پیشنهاد نکرده‌ام.

 

 

 

بلور پایه دار

کریستال یا بلور یکی از ظروف محبوب ایرانیان می‌باشد که از قدیم در اکثر مهمانیها و یا گنجه ها دیده می شود. بلور پایه دار معمولاً در انواع ارزان و گران وجود دارد که بستگی به طرح و مدل آن دارند بلورها دارای دسته های کلی مانند فلزات وهادیها می باشند. از ظروف بلوری برای مصارف متعدد از جمله شیرینی خوری، آجیل خوری، میوه خوری و حتی پارچ و لیوان مسی و غیره نیز استفاده می شود.

ظرف های میوه خوری و شکلات خوری یکی از معروف ترین مدلهای ظروف پایه دار به حساب می آیند، این محصولات با جزئیات منحصر به فردی تولید می شوند که می توانند منطبق با سلیقه ایرانیها باشند و به عنوان یکی از هنرهای کاربردی در زندگی روزمره افراد استفاده شود.

 

 

کک

 

بلور ایران

وزن پایین اولین مزیت ظرف‌های بلور ایران به کریستال است. افرادی که به دنبال ظروف مناسب برای پذیرایی یا استفاده روزمره هستند، بهترین انتخاب برای آن‌ها ظروف بلوری است که به دلیل وزن پایین خود به سادگی جابجا شده و در شستشو هم راحت‌تر از ظروف کریستال هستند.

کارگاه های تولید دستی پس از در آوردن بلور یا شیشه از کوره آن را به وسیله ابزار مخصوص و به کمک هنر فرد سازنده شکل داده و تبدیل به ظروف زیبا و کاربردی می کنند. اما در کارخانه های صنعتی پس از مرحله ذوب شیشه و بلور در کوره آن را به داخل قالب تزریق کرده و بلور به صورت اتوماتیک در آن قالب شکل گرفته و سرد می شود همچنین در پایان دستگاه به شما یک ظرف آماده تحویل می دهد.

 

 

ککک

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: