رپرتاژ آگهی

با عرقیجات همانی که می خواهی را رقم بزن

با عرقیجات همانی که می خواهی را رقم بزن
کدخبر : 574956

عرقیجات از محصولاتی می باشند که امروزه در بازار از فروش بالایی برخوردار می باشند و فروشندگان آن می توانند با فروش آن به سود های بالایی دست پیدا کنند و از آن بهره مند شوند چنانچه می خواهید دست به فعالیتی نوین بزنید ما به شما فعالیت در حیطه ی انواع عرقیجات را پیشنها می کنیم که می تواند سود بالایی را به شما برساند پس با ما باشید تا بیشتر با این حیطه ی کاری پر سود آشنا شوید.

گلاب ربیع اصفهان

مهمترین ویژگی گلاب ربیع اصفهان اثر آرام بخشی آن است و به همین خاطر از این ماده پر ارزش در مراسم عزاداری برای آرامش و تسلی بازماندگان استفاده می گردد گلاب ربیع در وزن های متفاوت کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شود که نمونه کوچک آن می تواند در مواقعی که نیاز به مقدار زیادی گلاب نداریم به کار بیاید محصولات تولید شده در شرکت ربیع دارای نشان استاندارد بوده و تحت نظر وزارت بهداشت تولید می شوند.

این شرکت با بهره گیری از از مرغوب ترین گل های محمدی در کاشان که در بهترین شرایط کشت شده اند با انجام فرایند های خاص محصول خود را تولید نموده است در هنگام خرید گلاب توجه به برند و نام تجاری آن بسیار حائز اهمیت است چرا که امروزه افراد سودجو اقدام به فروش محصولات تقلبی و دارای ناخالصی نموده اند.

 

 

عرق اسطوخودوس کوهی

ما در این مبحث در رابطه با عرق اسطوخودوس کوهی تازه و فواید و کاربردهای که برای بدن انسان و جلوگیری از مریضیها و درمان بیماریها دارد صحبت خواهیم نمود همچنین گیاه اسطوخودوس به دلیل وجود املاح معدنی و کانیهای بسیار زیادی که در آن وجود دارد بهترین مراقبت کننده از پوست و مو می باشد.

به شما در جلوگیری از ریزش مو و ضخیم شدن تارهای موی ضعیف شده و جلوگیری از پیری زودرس پوست و چین و چروک در صورت کمک می کند و باعث می‌شود شما ظاهری مناسب داشته باشد و کسانی که علاقمند هستند پوستی صاف و بدون چروک داشته باشیم می توانند از خواص دارویی این گیاه برای پیشگیری از پیری زودرس استفاده نمایند و بهره مند شوند.

 

 

آراد برندینگ

 

عرق آوشین شیراز

این گیاه معطر دارای طبع گرم می باشد و در زبان های مختلف نامی متفاوت دارد. به عنوان مثال در زبان کردی به این گیاه، (هه زوه ) می گویند. آویشن دارای شکل های گوناگونی ازجمله، عرق آویشن شیراز، پودر آویشن، شربت آویشن، دمنوش و.. می باشد و در صایع داروسازی، خوراکی، طب سنتی و ... به کار می رود. در زمان های گذشته حکیم های تهرانی به وفور از عرق آویشن استفاده می کردند.

همچنین  بر این باور بودند که مصرف این محصول موجب سرزندگی افراد در طول روز و همچنین در طول عمر می شود. در  مصارف گوناگون آویشن را به کار می بردند. در انواع غذا ها از خشک شده این محصول استفاده می کردند، از دمنوش های آن در هنگام سرما خوردگی برای تسکین گلو درد و سرفه به کار می بردند. همچنین به عنوان ضماد و مرهم بر روی زخم برگ های آویشن را می گذاشتند.در زندگی امروزه ما نیزهمچنان این کاربرد ها وجود دارد اما شکل دیگری پیدا کرده است. 

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: