مسکن | بازار مسکن | خرید مسکن | معاملات مسکن

بازار مسکن ایران زیر و رو می شود | پیش‌بینی مهم از قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ با حضور چینی ها

بازار مسکن ایران زیر و رو می شود |  پیش‌بینی مهم از قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ با حضور چینی ها
کدخبر : 595857

چینی ها منجی بازار مسکن ایران می شوند؟ بازار مسکن ایران در حال حاضر در کما است برای پیش‌بینی بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.

به گزارش شما و اقتصاد: چینی ها منجی بازار مسکن ایران می شوند؟ بازار مسکن ایران در حال حاضر در کما است برای  پیش‌بینی بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن در خصوص ورود چینی‌هابه بازار مسکن گفت: به نظر من تغییری در بازار مسکن حاصل نمی‌شود، چون تولید آن‌چنانی نخواهند داشت و در حدی است که الان انبوه‌سازان ما می‌سازند.

ایرج رهبر، رییس کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن، درباره وضعیت بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در حال حاضر بازار مسکن در وضعیت رکودی قرار دارد و فعالیت‌های خرید و فروش و معاملات به طور چشمگیری کاهش یافته است. وی افزود: با این حال، احتمال این کهامسال خرید و فروش تا حدی از رکود خارج شود وجود دارد و در نتیجه، قیمت‌ها ممکن است مقداری افزایش یابد.

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان با اشاره به خبر ورود چینی‌ها به بازار مسکن از اردیبهشت‌ماه امسال و اثر آن روی قیمت مسکن نیز تصریح کرد: درباره چینی‌ها در حدود ۲ سال هست که صحبت می‌کنند، ولی هنوز عملیاتی نشده است.​

رهبر متذکر شد: به نظر من تغییری در بازار مسکن حاصل نمی‌شود، چون تولید آن‌چنانی نخواهند داشت و در حدی است که الان انبوه‌سازان ما می‌سازند.

وی تاکید کرد: به اعتقاد من این اتفاق در کاهش قیمت مسکن اثری ندارد، چون ما کمبود مسکن خیلی زیاد داریم و فاصله عرضه و تقاضا زیاد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: