سهام عدالت | سود سهام عدالت | دریافت سود سهام عدالت | سرمایه‌گذاری سهام عدالت

جزئیاتی از پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت | سهامداران حتما این مطلب را بخوانند

جزئیاتی از پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت |  سهامداران  حتما این مطلب را بخوانند
کدخبر : 596298

اگر می خواهید آخرین جزئیات مرحله سوم سود سهام عدالت را بخوانید با ما همراه باشید.

به گزارش شما واقتصاد :سود سهام عدالت واریز می شود؟ اگر می خواهید آخرین جزئیات مرحله سوم سود سهام عدالت را بخوانید با ما همراه باشید تا جزئیات  سود سهام عدالت را در اختیار شما قرار دهیم .

 

مجید عشقی رئیس سازمان بورس در گفتگویی جدید درباره زمان و میزان دریافت سود مرحله سوم برای سهامداران عدالت و علت اینکه پرداخت سود سهام عدالت سه مرحله ای شده است توضیحاتی ارائه داد.

انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول سود عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت هم ۲۴ اسفندماه بود. عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد. جزییات زمان مرحله سوم سود سهام عدالت را در ادامه در پرشین وی می توانید بخوانید.

مرحله سوم سود سهام عدالت

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

خبر جدید رئیس سازمان بورس

سود سهام عدالتی که بنابر اعلام سازمان بورس در مرحله دوم دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت کردند البته که میزان دریافتی سود بستگی به سبد سهام افراد داشت.

سود سهام عدالتی که بنا بود در دو مرحله پرداخت شود، اما بدعهدی برخی از شرکت‌ها سبب شد تا سود سال مالی ۱۴۰۱ سه مرحله‌ای شود. در همین راستا هم مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفته بود: متاسفانه با وجود پیگیری‌های سازمان بورس، ۸ شرکت سود سهام عدالت خود را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکردند که این سازمان اقدامات قانونی لازم را برای دریافت سود سهامداران انجام خواهد داد تا بعد از تامین وجه از سوی شرکت‌های سرمایه پذیر، مابقی سود به حساب سهامداران واریز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: