افزایش حقوق کارگران | حقوق کارگران

مجلس به داد کار گران می رسد ؟ | آخرین جزئیات و خبر درباره افزایش حقوق کارگران

مجلس به داد کار گران می رسد ؟ | آخرین جزئیات و خبر درباره افزایش حقوق کارگران
کدخبر : 596362

مجلس به ماجرای حقوق کارگران ورود می‌کند؟ برای اطلاعات بیشتر از حقوق کارگران با ما همراه باشید.

به گزارش شما واقتصاد : مجلس به ماجرای حقوق کارگران ورود می‌کند؟ برای اطلاعات بیشتر از حقوق کارگران با ما همراه باشید.نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس، با بیان اینکه قیمت اقلام همواره افزایش داشته اما حقوق دریافتی قشر کارگر تنها رشد ابتدای سال را دارد و در طول سال ثابت است و باید با آن گذران زندگی کند، ادامه داد: به همین دلیل لازم است تا در افزایش حقوق کارگران بازنگری شود.

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص لزوم بازنگری در افزایش حقوق کارگران، گفت: از سوی شورای عالی کار حداقل حقوق کارگران ۳۵ درصد افزایش داشته است اما متاسفانه شاهد افزایش قیمت بسیاری از اقلام و خدمات پیش از اعمال این افزایش حقوق هستیم که متاسفانه معیشت قشر کارگر را با چالش مواجه و آنها را از دریافت بسیاری از خدمات محروم می‌کند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افزایش حقوق سایر سطوح کارگری حدود ۲۲ درصد است که با نرخ تورم همخوانی ندارد، عنوان کرد: افزایش حقوق کارگران باید متناسب با نرخ تورم باشد اما متاسفانه همه ساله مشاهده می‌کنیم که میزان حقوق کارگران با تورم همخوانی ندارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در بازار توسط عوامل سودجو قیمت تمامی اقلام با افزایش نرخ ارز و سایر عوامل افزایش پیدا می‌کند اما حقوق دریافتی قشر کارگر تنها رشد ابتدای سال را داشته و در طول سال ثابت است و باید با آن گذران زندگی کند به همین دلیل لازم است تا در افزایش حقوق این افراد بازنگری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: