پژو پارس

فروش اقساطی پژو پارس آغاز شد | جزئیات فروش این نوع پژو پارس

فروش اقساطی پژو پارس آغاز شد | جزئیات فروش این نوع پژو پارس
کدخبر : 596382

پژو پارس یکی از خودروهای محبوب ایران است که بزودی فروش اقساطی این خودرو آغاز می شود.

به گزارش شما و اقتصاد: خودرو پژو پارس یکی از خودروهای محبوب کشور است که طرفداران بسیاری دارد که از نظر ظاهری هم نقاط قوت بسیاری دارد. 

در فروش اقساطی پژو پارس تی یو ۵ متقاضی باید ۴۴۸ میلیون تومان به صورت پیش پرداخت واریز کند. همچنین یکی از دوره‌های ۶ ماهه، ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه را برای اقساط انتخاب کند.

در دوره ۶ ماهه متقاضی باید ماهانه ۹۰ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۶۶۷ تومان پرداخت کند. در ۱۲ ماهه میزان اقساط ماهانه به ۵۱ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۳۳۳ تومان می‌رسد. در ۱۸ ماهه متقاضی باید ماهانه ۳۹ میلیون و ۷۵ هزار و ۵۵۶ تومان واریز کند. در ۲۴ ماهه اقساطی که متقاضی باید پرداخت کند ۳۲ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۶۶۷ تومان است. در ۳۰ ماهه که طولانی‌ترین دوره پرداخت اقساطی بوده متقاضی باید ماهانه ۲۸ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۳۳۳ تومان واریز کند.ویژگی فنی خودرو

این خودرو که تقریبا در بازار ایران قدمتی ۲۴ ساله دارد از نظر فنی به روز رسانی شده، با این حال توان رقابت با خودروهای روز را ندارد. موتور این خودرو حجمی برابر با ۱۶۰۰ سی‌سی دارد و می‌تواند سرعت خودرو را به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت برساند. پژو پارس تی یو ۵ در ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۲ لیتر سوخت مصرف می‌کند که عملکرد قابل قبولی است. شتاب این خودرو نیز حدود ۱۳ ثانیه بوده که مشابه سایر رقبای ایرانی است.

منبع:کاماپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: