پیام نوروزی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

پیام نوروزی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی
کدخبر : 540745

به گزارش شما و اقتصاد: بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرا رسیدن نوروز 1400را به خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی تبریک گفت.ب

به گزارش شما و اقتصاد: متن کامل پیام نوروزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به شرح زیر است:

با نام خدای بهار آفرین

 خانواده معزز صنعت پتروشیمی؛

در آستانه فصل نو شدن ها، تغییر و تحول ها که به نیکی مصداق «حول حالنا الی احسن الحال» نامیده اند، ضمن تقدیم والاترین درودها، آغاز سال 1400 که با عطر خوش اعیاد شعبانیه مزین گشته است را صمیمانه تبریک و شادباش می گویم.

در سال پیش رو؛ فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال نو را در شرایطی جشن می‌گیریم که صنعت پتروشیمی ایران در سالی که گذشت، با کمک یکایک شما تلاشگران صنعت پتروشیمی، سالی طلایی و بی‌نظیر را پشت سر گذاشت.

صنعت پتروشیمی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید» نام‌گذاری شده بود، گام‌های بلندی در مسیر جهش دوم برداشت و بی‌سابقه‌ترین رشد تولید صنعت پتروشیمی در تاریخ این صنعت در سال ۱۳۹۹ ثبت شد تا علیرغم فشار محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و تحریم ها، به یاری پروردگار متعال و تلاش کلیه مدیران و کارکنان مجموعه پتروشیمی در کشور، موفقیتی بی‌نظیر در این صنعت ثبت شود.

لیکن، این پایان کار نیست و با تکمیل طرح‌های جهش دوم در سال ۱۴۰۰ ، ظرفیت تولید صنایع پتروشیمی ایران به رکورد ۱۰۰ میلیون تن در سال می‌رسد.

صنعت پتروشیمی در سال های اخیر ، نه تنها در مسیر مقابله با آثار تحریم گام های پرثمری برداشته است، بلکه برمحدودیت های حاصل از کرونا نیز غلبه کرد و نقش مهم خود را در تامین مواد اولیه بهداشتی و ضدعفونی برای کمک به مدافعان سلامت را نیز به نحو مطلوب ایفا کرد.

اکنون در آستانه آغاز سال جدید، صنعت پتروشیمی ایران با کارنامه‌ای پربارتر از گذشته، در مسیر رشد شتابان و توسعه اقتصاد کلان کشور است.پایان سال طلایی صنعت پتروشیمی، آغازگر حرکتی جدید به سمت تکمیل طرح های جهش دوم و آغاز جهش سوم این صنعت برای ساختن عصر نوین صنعت پتروشیمی ایران است که این هدف، جز به پشتوانه تلاش صمیمانه کلیه فعالان صنعت پتروشیمی، تحقق نخواهد یافت.

در آستانه نوروز ۱۴۰۰ بار دیگر از تلاش یکایک شما همکاران گران‌قدر که عامل اصلی ثبت دستاوردهای چشمگیر این صنعت بوده‌اید، قدردانی می‌نمایم.

امید است به یاری یزدان پاک و با همدلی، رفاقت و هم افزایی، برگ‌های زرین دیگری بر کتاب افتخارات این صنعت بیفزاییم.

بار دیگر فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال نو را تبریک عرض نموده و روزهایی فرخنده، توأم با شادکامی، تندرستی و بهروزی برای شما و خانواده‌های محترمتان آرزو می‌ نمایم.


بهزاد محمدی
معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: