بازدید وزیر انرژی سریلانکا از شرکت پالایش نفت تهران

بازدید وزیر انرژی سریلانکا از شرکت پالایش نفت تهران
کدخبر : 545839

به گزارش شما و اقتصاد: وزیر انرژی کشور سریلانکا به همراه جمعی از مقامات فنی و تجاری این کشور از شرکت پالایش نفت تهران بازدید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد:  ظهر امروز (۳مهرماه) گامانپیلا وزیر انرژی کشور سریلانکا در رأس هیئتی فنی و تجاری ضمن دیدار و گفت وگو با مدیرعامل و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت پالایش نفت تهران از امکانات این مجموعه نفتی بازدید کرد.

در این دیدار گامانپیلا با اشاره بر منافع مشترک دو کشور، ضمن ابراز خرسندی از همکاری های صورت گرفته، بر لزوم مراودات فنی ، مهندسی و اقتصادی در حوزه نفت و گاز تأکید کرد.

در ادامه این نشست آرمان فر، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران، توضیحاتی پیرامون کیفیت محصولات و چگونگی پالایش نفت در این شرکت ارائه و از سهم  ۱۴درصدی شرکت پالایش نفت تهران در صنعت پالایش نفت کشور خبر داد.

وی بامثبت توصیف کردن این دیدار،   گفت با توجه به نیازهای کشور سریلانکا دانش فنی و پیشنهاداتی در اختیار این هیئت فنی، اقتصادی قرار گرفت.

 آرمان فر در پایان این دیدار، آمادگی شرکت پالایش نفت تهران را به‌ عنوان بخشی از صنعت نفت کشور پیرامون همکاری های فنی، مهندسی و تجاری دو جانبه میان ایران وسریلانکا اعلام کرد.

روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: