همراهی مجاهدانه آتش نشانان شرکت پالایش نفت تهران در اطفاء حریق کارخانه رنگ سازی

همراهی مجاهدانه آتش نشانان شرکت پالایش نفت تهران در اطفاء حریق کارخانه رنگ سازی
کدخبر : 578943

یک کارخانه و انبار بزرگ که در آن ظروف مایعات شیمیایی از جمله رنگ و تینر نگهداری می‌شود در روستای گلحصار بخش کهریزک شهرستان ری از ساعت 20 روز جمعه هشتم اردیبهشت طعمه حریق شد.

به گزارش شما و اقتصاد: پس از اعلام این خبر آتش نشانان شرکت پالایش نفت تهران بلافاصله با تجهیزات کامل و در اولین لحظات وقوع حادثه همراه با عوامل آتش‌نشانی از ۵ ایستگاه‌ شهرهای همجوار با صف آرایی در محل آتش سوزی پس از ۱۲ ساعت عملیات طاقت فرسا موفق به اطفاء حریق شدند.

این کارخانه به وسعت بیش از هفت هزار متر مربع و دارای سه سوئیت و یک سوله هزار و ۵۰۰ متر مربعی بود که در آن بشکه‌های رزین، تینر و الکل نگهداری می‌شد. همین موضوع باعث شده بود که تینر به سطح کارخانه سرایت کرده و آتش گسترده‌تر شود. بررسی های اولیه نشان از اتصال کابل‌های برق داخل کارخانه داشت که به موجب آن این واحد صنعتی دچار حریق شد.

باید اشاره داشت مهارت در کار تیمی، تعامل خلاقانه، هماهنگی و همکاری مناسب آتش نشانان شرکت پالایش نفت تهران در کنار سایر دستگاه های اجرایی و عملیاتی این حادثه در راستای صیانت از جان مردم، حفاظت از محیط زیست و حفاظت از تاسیسات و تجهیزات در قالب اقدامات تیمی و جهادی توام با فداکاری و از خودگذشتگی، بار دیگر یادآور رشادت مردانی شد که بی ادعا جان خود را در طبق اخلاص نهاده تا به دیگران زندگی دوباره ببخشند.

توسعه فعالیت های صنعتی و اقتصادی و گسترش صنایع مختلف که حاصل کاربرد و یا تولید مواد قابل اشتعال می باشد، مخاطرات خاص خود را دارد. بر این اساس  شرکت پالایش نفت تهران همراه و همگام با سایر دستگاه های اجرایی منطقه با اعتقاد به اولویت قرار دادن اصل پیشگیری و رعایت موازین ایمنی همواره تلاش نموده یاریگر مردم شریف جنوب تهران باشد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: