بیشترین مصرف برق کشور در استانهای تهران، اصفهان، خراسان و خوزستان ثبت شد

بیشترین مصرف برق کشور در استانهای تهران، اصفهان، خراسان و خوزستان ثبت شد
کدخبر : 581118

مدیر بهره برداری و کنترل سیستم دیسپاچینگ ملی گفت: نمایشگرهای مصرف نشان می دهد استانهای تهران، اصفهان ،خراسان و خوزستان بیشترین مصرف برق در کشور را داشته اند.

به گزارش شماواقتصاد: مازیار جمشیدی مدیر بهره برداری و کنترل سیستم دیسپاچینگ ملی اظهار داشت: پیش بینی می کنیم نیاز مصرف برق کشور امروز به حدود ۷۰ هزار مگاوات برسد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۶۰۰ مگاواتی را نشان می دهد.

وی با اشاره به مصرف برق استانها گفت: با توجه به نمایشگرهای مصرف ، استانهای تهران، اصفهان ،خرسان و خوزستان بیشترین مصرف برق را داشته اند و باتوجه به گرمای هوا و آغاز روزهای گرمتر تابستان از هموطنان درخواست می شود، صنعت برق کشور، به خصوص شبکه برق را در تامین برق مطمئن و برق رسانی پایدار یاری دهند.

مدیر بهره برداری و کنترل سیستم دیسپاچینگ ملی گفت : از هموطنان تقاضا می کینم توصیه های همیشگی ما در بخش های مختلف خصوصا، در استفاده مناسب از وسایل سرمایشی را جدی بگیرند و با تنظیم درجه کولرهای گازی برروی ۲۵ درجه و تنظیم دور کند کولرهای آبی با صنعت برق همکاری و همراهی نمایند.

وی به استفاده نامناسب کولرهای گازی در مراکز تجاری و فروشگاه ها اشاره کرد و گفت: در برخی از مراکز تجاری، بعضا مشاهده می شود که محل عبور و مرور افراد باز بوده و کولرهای گازی بر روی درجه بسیار پایین تنظیم می باشد که این امر مصرف برق بسیار بالایی را به صنعت برق کشور تحمیل می کند.

جمشیدی در پایان افزود: در ساعات اوج مصرف که از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰تا ۲۳ می باشد از هموطنان عزیز درخواست می شود، از استفاده وسایل برقی پرمصرف و روشنایی های غیر ضروری خودداری کنند و با مدیریت مصرف برق درتامین برق پایدار برای کلیه مشترکین همکاری نمایند .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: