رعایت الگوی مصرف وظیفه ملی همه ماست / وزارت نیرو برای همراهی مردم در مدیریت مصرف پاداش در نظر گرفته است

 رعایت الگوی مصرف وظیفه ملی همه ماست / وزارت نیرو برای همراهی مردم در مدیریت مصرف پاداش در نظر گرفته است
کدخبر : 581790

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نیروگاه طرشت با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برای عبور از پیک برق گفت: نیروگاه های حرارتی کشور با تمام توان در حال تولید برق برا ی تامین برق پایدار در کشور هستند.

به گزارش شماواقتصاد: سیدیحیی نوبخت گفت: برق به کمترین قیمت و در عین حال پرهزینه‌ترین و ارزشمندین انرژی  یک نیاز اساسی و اصلی است که نبود آن حتی به مدت بسیار کوتاه، زندگی را مختل می‌کند.

وی افزود: امسال کلیه نیروگاه‌های کشور تمام توان و قدرت خود را به همراه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در جهت آسایش و جلوگیری از خاموشی، به‌کار گرفته و به طور قطع این مهم بدون همدلی و همکاری مردم میسر نخواهد بود. به همین منظور جهت قدردانی از این همراهی، پاداش ۲۰ برابری در نظر گرفته شده است.

نوبخت در ادامه گفت: مردم با رعایت الگوی مصرف و اقداماتی نظیر استفاده از وسایل پرمصرف در بازه‌زمانی خارج از پیک، خاموش کردن تنها یک لامپ نسبت به مصرف سال گذشته، استفاده از دمای آسایش سیستم‌های سرمایشی، سرویس درست و به موقع آن و خاموش کردن این سیستم‌ها زمان خروج از منزل به این چرخه برای گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲ کمک شایانی می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: نیروگاه طرشت و همه همکاران‌مان در نیروگاههای حرارتی در کنار همراهی هموطنان عزیز تلاش می‌کنیم تا در انجام این وظیفه سربلند باشیم.

 

پایگاه خبری برق حرارتی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: