مردی که بخاطر زنش کلیسا را ​​آتش زد + تصاویر

مردی که بخاطر زنش کلیسا را ​​آتش زد + تصاویر
کدخبر : 572824

یک مرد روس خشمگین که از عادت زنش خسته شده بود کلیسای محلی را به آتش کشید.

صبح روز یکشنبه، کلیسای سنت باسیل کبیر در روستای پارگولوو، واقع در منطقه سن پترزبورگ روسیه دچار آتش سوزی شد. آتش به سرعت سقف و دیوار‌های چوبی ساختمان کلیسا را فرا گرفت. پس از این حادثه مردم محلی به کمک آتشنشان ها آمدند و توانستند از سرایت بیشتر آتش و تخریب کلی کلیسا جلوگیری کنند.

با این حال، خسارات وارده قابل توجه بود. خبرگزاری‌های محلی گزارش دادند که بسیاری از مردم محلی با دیدن صحنه سوختن کلیسا در آتش اشک می ریختند.  اما این اندوه به سرعت تبدیل به خشمی شد که متوجه مردی بود که مسئول این ویرانی بود.

کلیسا

در حالی که در ابتدا، بسیاری بر این باور بودند که آتش سوزی در نتیجه سیم‌کشی معیوب کلیسا بوده است اما طولی نکشید که پلیس مقصر واقعی را پیدا کرد. مردی ۳۶ ساله محلی که ظاهراً پس از نزاع با همسرش تصمیم گرفته بود از کلیسا انتقام بگیرد.

بنا بر گزارش ها، پدر چهار فرزند با همسرش که اغلب داوطلبانه در مراسم کلیسا شرکت می کرد اختلاف داشت.  ظاهرا این زن به صورت مدام تمام پول خود را به کلیسا اهدا می‌کرد. به همین دلیل صبح روز یکشنبه، مرد خشمگین یک قوطی بنزین را در صندوق عقب ماشینش خود گذاشت و راهی کلیسا شد. او پس از رسیدن به کلیسا با ریختن بنزین آن را به آتش کشید.

کلیسا

این مرد در بازجویی پلیس، اتهام خود را انکار نکرد. او حتی درخواست کرد که به خاطر جرمش بازداشت شود، اما قاضی تصمیم گرفت به دلیل نداشتن سابقه کیفری، تا زمان صدور حکم پرونده او را به خانه بفرستد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: