رپورتاژ آگهی/

جزایر زیبای موریس:سواحل شنی سفید و آب های فیروزه ای

جزایر زیبای موریس:سواحل شنی سفید و آب های فیروزه ای
کدخبر : 584491

جزایر موریس به عنوان قطب‌های گردشگری شناخته می‌شوند که کمتر کسی است که اسم آن را نشنیده باشد. موریس کشوری تشکیل شده از یک جزیره بزرگ و چند جزیره کوچک‌تر است که سواحل شنی و تمیز آن در کنار باغ‌ها و فضای طبیعی بی نظیر آن توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. جزیره موریس با آب و هوای گرمسیری و مرطوب در اقیانوس هند واقع شده است و تمام سال در آن باران می‌بارد. تور موریس فرصت بی نظیری برای گردشگرانی است که به جاذبه‌های طبیعی در کنار امکانات گردشگری علاقه دارند و می‌خواهند اوقات خوش و آرامی بسازند.

 

جزیره مورن

جزیره مورن در کشور  موریس یکی از جذاب‌ترین جزیره‌ها برای سفرهای توریستی است که در فهرست یونسکو به عنوان اثر طبیعی ثبت شده است. زیر ساخت‌های توریستی بسیار پیشرفته مثل هتل‌های لوکس، مجموعه‌های تفریحی، رستوران‌ها، حمل و نقل لوکس، سواحل تمیز و ... همگی دلایلی برای سفر به این جزیره هستند. ساکنین این جزیره شامل مردم محلی و افراد مقیم هستند که از سایر کشورها برای اقامت در این جزیره اقدام کرده‌اند. در صورتی که به انجام فعالیت‌های تفریحی و ورزشی در مناظر بکر طبیعی  علاقه دارید، این جزیره برای سفر شما کاملا مناسب است.

 

جزیره تروس ایل

جزیره تروس ایل که نزدیک به سواحل شرقی جزیره موریس واقع شده، یکی دیگر از جزایر زیبای موریس است که برای موج سواری و غواصی گزینه فوق العاده‌ای خواهد بود. این جزیره مراکز خرید مدرن و رستوران‌های شیکی دارد که در کنار طبیعت فوق العاده، فضایی گیج کننده ایجاد می‌کند. سواحل شنی سفید جزیره تروس ایل مملو از کلوپ‌ها، رستوران‌ها و پلاژ‌های فوق العاده هستند که برای یک تفریح درست و حسابی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های جزیره تروس ایل می‌توان به تفریحگاه‌های جمعی آن اشاره کرد که همواره پر از مردم کشورهای مختلف است. در صورتی که به تور موریس می‌روید، دیدن این جزیره و وقت گذراندن در آن را فراموش نکنید. آفتاب گرفتن و تماشای غروب خورشید از سواحل تروس ایل فعالیت مورد علاقه بسیاری از ثروتمندان مقیم در این جزیره است.

 

جزیره آیل دو فلامینگو

این جزیره به دلیل منابع طبیعی فوق العاده خود و همچنین حیات وحش بی نظیری که دارد، برای گردشگران یک خاطره به یاد ماندنی می‌سازد. شما می‌توانید در کنار راهنمای گردشگری مجرب به حیوانات شگفت انگیز آفریقایی نزدیک شوید و از آنها عکاسی کنید. علاوه بر این، انواع تفریحات پیشرفته و سطح بالا در این جزیره در اختیار توریست‌ها قرار می‌گیرد که می‌توانید با هزینه کم از آنها لذت ببرید. شنا و غواصی در آب‌های زلال یا گذراندن وقت در سواحل شنی سفید این جزیره برای هر کسی جذابیت خاص خود را دارد.

 

تفریحات جذاب کنار سواحل جزایر موریس

سواحل و جزایر  موریس معمولا اولین جایی است که تفریحات جدید به آن وارد می‌شوند؛ چرا که ثروتمندترین افراد همواره در این جزیره اقامت دارند و آنها از هیچ امکاناتی برای لذت بردن دریغ نمی‌کنند. همچنین دولت جمهوری موریس با فراهم کردن زیربناهای لازم این جزیره و جزایر اطراف، آن را به بهترین مقصد گردشگری ممکن تبدیل کرده است. در صورتی که با تور موریس به این کشور سفر کرده‌اید، توصیه می‌شود تفریحات جذابی که در ادامه معرفی می‌کنیم را فراموش نکنید.

 

شنا و غواصی

شنا و غواصی یکی از تفریحات معروف و محبوب گردشگرانی است که به جزیره موریس سفر کرده‌اند. آب‌های زلال، صخره‌های مرجانی و آبزیان رنگارنگ در آب‌های موریس غواصی را بسیار جذاب‌تر کرده است. در صورتی که کمی در سواحل جزایر موریس قدم بزنید تیم‌های مختلف غواصی را مشاهده می‌کنید که گردشگران را برای یک تجربه لذت بخش راهنمایی می‌کنند. برخی قسمت‌ها که لاگون دریایی نام دارند و به واسطه صخره‌ها از دریای اقیانوس عمیق جدا شده‌اند، بهترین نقطه برای غواصی هستند.

 

سوار کاری

مجموعه‌های سوارکاری متعدد در موریس که از بهترین اسب‌ها برای آموزش و تفریح گردشگران استفاده می‌کنند، از جذابیت‌های جزایر زیبای موریس هستند. شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی و تحت نظارت مربیان مشغول به سوارکاری شوید و با اسب در جزیره بگردید. خبر خوب این است که حتی کودکان نیز در تور موریس می‌توانند سوار کاری امن را امتحان کنند و به تجربیات لذت بخش خود بیفزایند.

 

تماشای غروب آفتاب

یکی دیگر از جذابیت‌های فوق العاده جزایر موریس، تماشای غروب آفتابی است که در کمتر جایی می‌توانید آن را ببینید. موریس سواحل شلوغ و خلوت زیادی دارد که برای تمام علاقه مندان شرایط مناسب را فراهم کرده است. علاوه بر این، می‌توانید در سواحل زیبای موریس آفتاب بگیرید و از آرامش باور نکردنی طبیعت بکر آن بهره مند شوید.

 

اسکوترهای زیر آب

یکی از جدیدترین تفریحات جزایر موریس،‌ اسکوترهای زیر آب هستند که امکان رانندگی در عمق چند متری زیر آب را فراهم می‌کنند! شما به طور کامل در این اسکوترها قرار می‌گیرید و اکسیژن کافی در اختیار دارید. تنها کاری که باید بکنید به حرکت در آوردن اسکوتر و بازدید از جاذبه‌های فوق العاده زیر آب است.

برای بهره مندی از تمام این تفریحات کافی است تور موریس را برای مسافرت انتخاب کنید و به کمک راهنمایی آن، از بهترین مسافرت خود تجربیات به یاد ماندنی کسب کنید.

منبع: samseir.com

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: