رپورتاژ آگهی/

مرکز خرید قهوه عمده

مرکز خرید قهوه عمده
کدخبر : 587946

سایت روبوستا یکی از مراکز مهم خرید قهوه عمده در استان کرج می باشد. این مرکز سعی در تولید و توزیع قهوه های اصل و با کیفیت دارد و دارای نمایندگی های فعال و پویا در سراسر کشور می باشد.

این مرکز فروش قهوه عمده یکی از بزرگترین مراکز تولید و فروش قهوه در ایران است و محصولات خود را به صورت عمده و کیلویی (بسته بندی شده) به مشتریان عرضه می کند.

سایت روبوستا، همواره سعی داشته بهترین و با کیفیت ترین قهوه های دنیا را جمع آوری کند تا هر سلیقه ای را راضی کند. این محصولات به صورت خام یا برشته و فرآوری شده با حذف واسطه و کاهش هزینه ها به صورت حضوری یا اینترنتی با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می شود.

پس از دریافت سفارشات، بلافاصله محصولات مورد نیاز مشتریان را ارسال می کند و همواره سعی در جلب رضایت مشتریان دارد.

قهوه به دلیل داشتن کافئین زیاد، جایگزین مناسبی برای چای در صبح و عصر محسوب می شود. طعم شگفت انگیز و منحصر به فرد این نوشیدنی باعث شد تا علاقه مندان بیشماری از سراسر جهان به آن علاقه مند شوند.

در ایران قهوه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و هر روز بر تعداد علاقه مندان به این نوشیدنی فوق العاده افزوده می شود. از این رو مرکز خرید قهوه عمده روبوستا انواع قهوه را با توجه به سلیقه های مختلف و با قیمت های مختلف به صورت عمده و کیلویی عرضه می کند.

قیمت قهوه عمده بسته به نوع و درجه برشته شدن متفاوت است اما با توجه به بودجه خود می توانید به راحتی قهوه کیلویی مورد علاقه خود را تهیه کنید.

در ادامه با انواع قهوه در سایت روبوستا و عوامل موثر بر قیمت این محصولات آشنا می شویم و شما را با نکات مهمی که برای خرید قهوه عمده با کیفیت باید در نظر داشته باشید آشنا می کنیم. پیشنهاد می شود تا آخرین قسمت متن با ما همراه باشید.

 

انواع قهوه عمده

سایت روبوستا، انواع قهوه ها را به صورت عمده و کیلویی عرضه می کند. این انواع عبارتند از قهوه خام، قهوه بو داده (آسیاب نشده) و قهوه برشته شده (آسیاب شده).

قهوه برشته به قهوه برشته شده و عملیات حرارتی گفته می شود که پس از آسیاب کردن می توان از آن برای تهیه نوشیدنی های خوشمزه و بی نظیر استفاده کرد.

این رست به سه روش روشن، متوسط ​​و تیره انجام می شود که تفاوت قیمت و کیفیت آنها را تعیین می کند. دانه های قهوه سایت روبوستا در این مرکز شامل قهوه روبوستا و عربیکا می باشد.

 

قهوه عمده روبوستا بهتره یا عربیکا

قهوه عربیکا به عنوان محبوب‌ترین و طعم ملایم‌ترین قهوه جهان شناخته می‌شود که در ارتفاعات بالا رشد می‌کند، در حالی که قهوه روبوستا به عنوان پرمصرف‌ترین نوع قهوه در دنیا شناخته می‌شود.

این دو نوع قهوه عمدتاً در جنگل‌های استوایی کشت می‌شوند و در کشورهایی همچون برزیل، گواتمالا، هند، اندونزی، ویتنام، اتیوپی، پرو و... تولید می‌شوند.

محصولات مرکز خرید قهوه عمده (سایت روبوستا) شامل انواع دانه قهوه رست شده، قهوه فوری گلد و کلاسیک، کافی میکس، هات چاکلت، کاپوچینو، ماسالا، اسپرسوساز، و موکاپات می‌شوند.

 

عوامل تأثیرگذار بر قیمت قهوه عمده

قیمت قهوه عمده ، بسته به شکل تهیه (خام یا پودر شده و رست شده) در سایت روبوستا، متغیر است. عوامل مؤثر بر قیمت قهوه عمده شامل نوع گونه و مکان کشت دانه‌ها هستند. این دانه‌ها با توجه به خام بودن و کیفیت، با رنج‌های مختلف عرضه می‌شوند.

قهوه عربیکا به علت داشتن کمترین مقدار کافئین، به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین انواع قهوه در جهان محسوب می‌شود. در کل، قیمت قهوه بر اساس ترکیب گونه‌های عربیکا و روبستا مشخص می‌شود.

قهوه با ترکیب ۱۰۰% عربیکا، گران‌ترین و قهوه با ترکیب ۱۰۰% روبستا، ارزان‌ترین قهوه است. در نتیجه، ترکیب این دو گونه در قهوه‌های مختلف نیز بر تعیین قیمت تأثیر گذار است.

همان‌طور که می‌دانید، قهوه پس از آب، دومین نوشیدنی ارزان در جهان است. در ایران نیز این نوشیدنی، پس از چای و آب، جزو ارزان‌ترین و پرمصرف‌ترین نوشیدنی‌ها محسوب می‌شود.

خرید و مصرف قهوه در ایران به یک عادت تبدیل شده است . علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید قهوه عمده به سایت روبوستا، مرکز خرید قهوه عمده در ایران، مراجعه کنند و انواع قهوه خام یا پودر شده و رست شده را به صورت عمده و کیلویی تهیه کرده و لذت مصرف این نوشیدنی را به اندازه کافی تجربه کنند.

 

نکات مهم برای خرید قهوه عمده

خرید قهوه عمده یکی از چالش‌برانگیزترین وظایف برای افراد است، زیرا نیاز به مراعات موارد مختلفی دارد تا بهترین و مناسب‌ترین قهوه را انتخاب کند.

مرکز خرید قهوه کیلویی (سایت روبوستا) تمامی این نکات را در نظر گرفته و محصولاتی را با تنوع مختلف در اختیار مشتریان قرار داده است. برخی از نکات مهم برای خرید قهوه کیلویی عبارتند از:

  1. هدف از مصرف قهوه را مشخص کنید؛ به عنوان مثال، برای انرژی‌گیری اسپرسو را انتخاب کنید یا برای پذیرایی از مهمانان، قهوه ترک یا فرانسه مناسب‌تر است.
  2. قهوه را به صورت دانه خریداری کنید تا عطر و طعم آن تا زمان استفاده حفظ شود.
  3. مطابق با وسیله‌ای که برای دم کردن قهوه دارید، نوع مناسبی را انتخاب کنید؛ برای دم کردن قهوه جوش، قهوه ترک مناسب است و برای دستگاه‌های قهوه‌ساز، قهوه فرانسه مورد توجه است.
  4. در زمان خرید به میزان کافئین و ترکیبات آن توجه کنید؛ ترکیبات مختلف میزان کافئین و طعم را تحت تأثیر قرار می‌دهند.
  5. قیمت قهوه عمده به ترکیب دو گونه قهوه روبستا و عربیکا بستگی دارد؛ می‌توانید متناسب با بودجه خود ترکیبات مختلف را انتخاب کنید.
  6. اگر پودر قهوه خریداری می‌کنید، صاف، یکدست و ریز بودن آن را بررسی کنید.
  7. میزان رست قهوه نیز تأثیر بسزایی در عطر و طعم آن دارد؛ هر چه میزان رست بیشتر باشد، قهوه دارای طعم بهتری خواهد بود.
  8. به برند، کیفیت، و کشور تولید دانه‌ها توجه کنید و از مراکز معتبر خریداری نمایید.

سایت روبوستا با ارائه انواع محصولات با کیفیت و متنوع، گزینه‌های متعددی را برای علاقه‌مندان به قهوه فراهم کرده است.

سایت روبوستا، یکی از مراکز معتبر خرید قهوه عمده است که با برند robustaa فعالیت می‌کند و فروش قهوه به صورت عمده را در سراسر کشور، به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین انجام می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر، می‌توانید با مشاورین سایت روبوستا تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: