رپورتاژ آگهی/

روش های جمع آوری شماره مشتری برای ارسال پیامک

کدخبر : 588390

یکی از روش های بازاریابی برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک دسترسی به شماره مشتریان است تا از آن به عنوان روشی مناسب و موثر در بازاریابی بهره ببرند. درخواست مستقیم از مشتری برای گرفتن شماره جالب نیست زیرا که فرد آن را ورود به حریم شخصی خود می داند و در مقابل آن گارد دفاعی می گیرد.

اما راهکارهایی ست که شما بدون اینکه از مشتری به صورت مستقیم درخواست شماره کنید فرد اطلاعات خود را برای شما باقی خواهد گذاشت.

اگر شما هم برای تبلیغات و گسترش کسب و کارتان نیاز به جمع آوری شماره مشتری دارید؛ اما نمی دانید از چه راهی شماره موبایل مشتریان را به دست بیاورید در این مطلب با ما همراه باشید، تا بگوییم چطور و از چه راهی می توانید به جمع آوری شماره مشتری بپردازید.

 

روش های جمع آوری شماره موبایل

 

روش های جمع آوری شماره مشتری

امروزه روش ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از سریع ترین و موثرترین روش ارتباط و تبلیغات برای مشتری است. برای تبلیغات و جذب، افزایش مشتری نیاز به شماره مشتریان دارید.

در این قسمت راهکارهایی را برای جمع آوری شماره مشتری به شما معرفی می کنیم که نه تنها مشتری در مقابل دادن شماره خود جبهه نمی گیرد؛ بلکه با تمایل شماره خود را برای شما ثبت می کند.

 

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری یکی از راهکارهای حرفه ای ست که برای دریافت شماره موبایل از مشتری انجام می شود. در این روش بسیار محترمانه شماره مشتری دریافت می شود و بعد دریافت شماره پیام تشکر از مشتری برای او ارسال می شود.

حتی می توانید با ارسال لینک شبکه های اجتماعی به جذب فالوور صفحه کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی نیز کمک کنید. بیشتر کسب و کارهای بزرگ و معتبر از این روش برای دریافت شماره مشتری اقدام می کنند.

 

راه اندازی باشگاه مشتریان

راه اندازی باشگاه مشتریان روشی متفاوت برای گرفتن شماره و گسترش لیست مخاطبانتان است. در این روش مخاطب برای عضویت و ساخت پروفایل نیاز دارد تا اطلاعات و شماره خود را ثبت کند. شما با ارائه پیشنهادهای ویژه ، محصول رایگان ، تخفیف و... می توانید به راحتی موجب جذب مخاطب برای ثبت نام در باشگاه مشتریان شوید.

همچنین می توانید برای کاربران، مشتریان و ارباب رجوعین خود یک آوای صوتی جذاب ضبط کنید و یک پیام صوتی ارسال کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ارسال پیامک صوتی از پنل صوتی بهین پیام، اینجا کلیک کنید.

 

پیشنهاد ویژه به صورت پاپ آپ

یکی دیگر از بهترین روش های جمع آوری شماره استفاه از پنجره پاپ آپ می باشد . شما می توانید با ارائه پیشنهاد ویژه در پنجره پاپ آپ به جمع آوری شماره مخاطب بپردازید. پنجره پاپ آپ پیامک هایی هستند که در هنگام اسکرول در صفحه برای شما ظاهر می شوند و با ارائه پیشنهاد از شما دعوت به تعامل می کنند.

برای تاثیر گذار بودن پاپ آپ، کاربر باید بتواند به راحتی آن را ببندد و یا این صفحه در ابتدای ورود فرد به سایت باز نشود. شما می توانید با مطرح کردن مزایای فروشگاه، پیشنهادات و تخفیفات فرد را ترغیب به ثبت نام کنید.

 

پاپ آپ دریافت شماره موبایل

 

برگزاری مسابقه پیامکی

مسابقه پیامکی یکی از روش های جذاب برای مشتری است تا شانس خود را امتحان کند و بهانه خوبی برای جذب مشتری و گرفتن شماره او می باشد.

شما می توانید برای اینکه از مشتریان برای شرکت در مسابقه و قرعه کشی دعوت کنید از آنها بخواهید شماره تماسشان را برای نتیجه قرعه کشی برای شما ثبت کنند. در این روش مشتری با اختیار و بدون ناراحتی و نگرانی شماره را در اختیار شما قرار می دهد.

 

فرم چاپی

در این روش شما با ارائه بروشور، پوستر و فرم می توانید از آنها دعوت کنید تا در صورت تمایل دریافت کد ارسال تخفیف ، جشنواره ویژه ، شارژ محصول جدید و... شماره خود را بنویسند. در این روش فرد با تمایل شماره خود را می نویسد و بیشتر مایل به دریافت پیامک از جانب شماست.

شاید یکی مزایای فرم چاپی و تراکت، قابلیت پخش کردن تراکت در یک منطقه خاص است. اما سامانه پیامکی بهین پیام در این راستا به شما راه حل ارائه داده است. شما با استفاده از ارسال آنتن bts از دکل ایرانسل، قابلیت ارسال اس ام اس در یک منطقه را می دهد.

اگر برای شما هم سوال پیش آمده که پیامک BTS چیست باید بگوییم که : در روش ارسال پیامک BTS به پیامک هایی که از طریق دکل آنتن مخابراتی ارسال می شوند پیامک bts می گویند . دکل های مخابراتی (bts) وظیفه آنتن دهی به خطوط ایرانسل را به عهده دارند . این انتن ها محدوده ی 20 کیلومتری اطراف خودش را پوشش می دهد .

 

پنل ذخیره شماره مشتری

در این روش مشتری شماره مشتری به عنوان منبعی برای ارسال پیام های تبلیغاتی در پنل ثبت می شود و در صورت نیاز ارسال پیامک برای مشتری انجام می شود. برای استفاده از این روش باید به پنل اس ام اس دسترسی داشته باشید تا بعد ثبت شماره مشتری بتوانید به تبلیغات پیامکی بپردازید.

یکی از روش های قابل پیاده سازی در این پنل این است که شما با استفاده از وب سرویس ارسال پیامک ، یک پنل اختصاصی در سایت و نرم افزار خود بسازید و پیامک های خود را بصورت API ارسال کنید.

 

فایده جمع آوری شماره موبایل مشتریان

 

مزایای جمع آوری شماره موبایل مشتری

با جمع آوری شماره مشتریان می توانید با مشتری به ارتباط و تعامل با ارسال پیامک بپردازید و ارسال پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی از او برای خرید از محصولات و خدمات کسب و کارتان دعوت کنید.

مشتری نقش مهمی در درآمدزایی دارند مخصوصا مشتری های قدیمی که در ابتدا باید آنها را حفظ کنید و سپس با پیامک های تبلیغاتی آنها را دعوت به خرید کنید. مزایای دیگر جمع آوری شماره مشتری شامل:

  • صرفه جویی در هزینه بازاریابی با تعرفه های ارزان قیمت هر اس ام اس
  • ایجاد برندینگ
  • افزایش درآمد و سودآوری
  • تبلیغ کسب و کار و...

 

کلام آخر

خرید لیست شماره اشتباهی ست که برای کسب و کارها شکست به همراه خواهد داشت، چرا که مخاطب با تمایل شماره را ثبت نکرده و پیام شما ممکن است در زمره علایق او نباشد و در این صورت شما بازخورد خوبی از ارسال پیامک به شماره هایی که خریداری کردید دریافت نمی کنید.

اما با دریافت شماره از راهکارهایی ک مطرح کردیم چون با میل و خواسته مشتری ست و تمایل به دریافت پیام از شما دارد؛ بنابراین با ارسال پیامک به شماره هایی که از مشتری دریافت می کنید بازخورد بالایی دریافت می کنید و موجب افزایش درآمد و سودآوری برای کسب و کار شما خواهد شد.

برای ارسال پیامک شما نیاز به یک پنل پیامکی دارید، اگر شما هم قصد استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی را دارید ما سامانه پیامک انبوه بهین پیام را با امکانات و قابلیت های متنوع به شما معرفی می کنیم برای درخواست پنل پیامکی بهین پیام می توانید عدد ۳۳۳ را به شماره ۵۰۰۰۴۰۰۷۵ پیامک کنید.

سامانه ارسال پیامک به مشتریان

لینک بهین پیام : https://behinpayam.com/

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: