رپورتاژ آگهی/

بهترین وکیل مهریه در تهران

بهترین وکیل مهریه در تهران
کدخبر : 592118

برای رسیدگی به مشکلات و دعاوی خانواده علی الخصوص مهریه بهتر است با وکیل مهریه دارای تخصص و تبحر که به تمامی قوانین مربوط به این زمینه اشراف کامل دارند، مشورت نمایند. انعقاد قرارداد وکالت با بهترین وکیل مهریه در تهران به شما کمک می کند که بدون استرس و با آرامش خاطر به حقوق فردی خود دست پیدا کنید. انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری خبره و متخصص در موفقیت پرونده شما اهمیت بسزایی دارد.

برای رسیدگی به مشکلات و دعاوی خانواده علی الخصوص مهریه بهتر است با وکیل مهریه دارای تخصص و تبحر که به تمامی قوانین مربوط به این زمینه اشراف کامل دارند، مشورت نمایند. انعقاد قرارداد وکالت با بهترین وکیل مهریه در تهران به شما کمک می کند که بدون استرس و با آرامش خاطر به حقوق فردی خود دست پیدا کنید. انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری خبره و متخصص در موفقیت پرونده شما اهمیت بسزایی دارد.

 

به همین دلیل نیز ما به شما توصیه می کنیم که در جهت انجام شکایت، دریافت حق قانونی و همچنین برای رسیدگی به پرونده خود از بهترین وکیل مهریه مشاوره دریافت کنید. اغلب افراد با وجود داشتن اطلاعات کامل نسبت به پرونده خود و روند شکایت به دلیل نداشتن اطلاعات و راه حل های قانونی مفید برای پرونده، نمی توانند به خوبی در دادگاه از خود دفاع کنند.

 

همین امر سبب می شود که رأی دادگاه به ضرر ایشان صادر گردد. به همین دلیل نیز این مشاوره و اعطای حق الوکاله به وکیل مهریه خبره به شما کمک می کند که ضمن صرف هزینه های کمتر، رأی دلخواه خود را دریافت نمایید. بهترین پیشنهاد ما به شما گروه حقوقی دکتر رضا عبدالمحمد می باشد برای ارتباط می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۵۷۴۲۹۷ تماس حاصل فرمایید.

 

ویژگی های وکیل متخصص مهریه

با توجه به قوانین پیچیده مصوب در کشور ما، روش های قضایی متعدد و احکام به خصوصی که دارند، مطالبه و وصول مهریه با مشکلاتی روبروست. به همین منظور نیز انتخاب وکیل مهریه مناسب اهمیت زیادی دارد. ویژگی های وکیل مهریه متبحر عبارت اند از:

وکیل مهریه مجرب با قوانین حقوقی آشنا بوده و از آنجا که با پرونده های دریافت مهریه و توقیف اموال زیادی سر و کار دارد؛ بنابراین تجربه زیادی در اینگونه پرونده ها دارد.

علاوه بر قوانین موجود، تسلط بر متن قانون و همچنین نحوه تفسیر آن نزد قاضی نیز اهمیت زیادی دارد.

بیان و گویش قوی نیز در دفاع از موکل تاثیر زیادی دارد؛ به طوری که بیان شیوا و صریح نزد قاضی به صدور حکم به نفع موکل کمک کند. زیرا در دریافت مهریه ارائه دلایل محکم و دفاعیات درست و مستند به قانون ذهنیت قاضی را در جهت صدور رأی به نفع موکل هدایت می کند.

بیشتر بخوانید : مشاوره حقوقی با وکیل متخصص قتل

مهریه چیست؟

در ماده 1082 از قانون مدنی در مورد مهریه اینگونه بیان شده که مهریه مالی است که به محض عقد نکاح به زن تعلق می گیرد و ایشان مالک مال مذکور خواهد بود؛ به همین منظور نیز زن می تواند هرگونه دخل و تصرفی در آن داشته باشد.

در تبصره این ماده نیز بیان شده که به هنگام دریافت مهریه، مهریه درج شده در سند ازدواج باید با استفاده از شاخص بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به نرخ روز محاسبه و به زوجه پرداخت گردد.

 

 

دریافت مهریه منوط به زمان طلاق نیست و با توجه به اینکه زن مالک مهریه هست هر زمان که بخواهد می تواند مهریه خود را مطالبه کرده و به اجرا بگذارد. برای دریافت مهریه مراحل متعددی باید طی شود که مدت زمان پروسه آن در پرونده های مختلف، متفاوت است. انجام این مراحل و طی پروسه طولانی توسط وکیل مهریه صورت می گیرد.

 

نحوه مطالبه مهریه و دریافت آن

برای مطالبه مهریه می توان به شیوه زیر اقدام کرد:

اجرای ثبت اسناد و املاک

دادگاه

 

نحوه دریافت مهریه از طریق اجرای ثبت اسناد و املاک

برای به اجرا گذاشتن مهریه از طریق اجرای ثبت ابتدا زوجه باید به دفترخانه ای که عقد نکاح در آنجا جاری شده است، مراجعه کرده و درخواست صدور اجراییه مهریه را ارائه دهد. پس از صدور اجراییه این امر به زوج ابلاغ می گردد و فرصتی برای پرداخت مهریه به ایشان داده می شود.

اگر در مهلت تعیین شده پرداخت مهریه صورت نگیرد، زوجه می تواند از طریق اداره ثبت اسناد نسبت به توقیف اموال زوج اقدام نماید. توقیف اموال نیز به این صورت است که ابتدا باید استعلام اموال از اداره ثبت گرفته شود و سپس از طریق همین اداره، اموال زوج توقیف می گردد.

در همین زمان می توان نسبت به ممنوع الخروج کردن مرد نیز اقدام نمود.

 

 

نحوه دریافت مهریه از طریق دادگاه

ابتدا زوجه باید به همراه وکیل مهریه خود برای مطالبه مهریه دادخواستی در سامانه ثنا ثبت نماید اگر مبلغ مهریه کمتر از بیست میلیون تومان باشد برای رسیدگی باید به شورای حل اختلاف و اگر بیشتر از این مقدار باشد باید به دادگاه مراجعه کرد. در همین زمان نیز برای جلوگیری از نقل و انتقالات اموال زوج، می توان نسبت به توقیف اموال ایشان اقدام کرد. برای توقیف اموال نیز باید در کنار دادخواست مهریه، دادخواست تأمین خواسته یا توقیف اموال را به دادگاه تقدیم نمود.

سپس فرآیند دادرسی در دادگاه انجام گرفته و در نهایت دادگاه با بررسی پرونده حکم پرداخت مهریه توسط مرد صادر می شود. طی حکم صادره مرد موظف است که مهریه زوجه را پرداخت نماید. در صورت عدم پرداخت، زوجه می تواند حکم جلب مرد را از دادگاه اخذ نماید.

 

مشاوره رایگان با وکیل طلاق

 

مزایای مشاوره با گروه حقوقی وکیل رضا عبدالمحمد

دریافت مشاوره از وکیل مهریه در تهران برای شما مزایای زیادی داشته و شامل موارد زیر می باشد:

تاثیر زیادی در کاهش مدت زمان دریافت مهریه دارد.

با داشتن وکیل نیازی به حضور زوجه در دادگاه نیست.

توقیف اموال در اقدامی سریع انجام خواهد شد.

در صورت عدم پرداخت مهریه، دریافت حکم جلب زوج به سرعت انجام می شود.

 

راه های ارتباطی با وکیل رضا عبدالمحمد

مراجعه حضوری: خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، پلاک 121، واحد 5، دفتر وکالت وکیل رضا عبدالمحمد.

آدرس وب سایت : lawyerrezaabdolmohammad.com

شماره تماس : 09121574297

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: