بازدید معاون امور شعب استانها، از شعب استان گلستان بانک ایران زمین

بازدید معاون امور شعب استانها، از شعب استان گلستان بانک ایران زمین
کدخبر : 538007

معاون امور شعب استانها با همراهی معاون اجرایی مدیریت شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان از شعب منطقه استان گلستان ضمن بازدید از شعب استان گلستان ، با همکاران شعب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شما و اقتصاد ،  محمد حسین مس فروش معاون امور شعب استانها در این بازدیدها با به اهمیت منابع انسانی اظهار داشت: اولویت استراتژیک بانک «سرمایه انسانی» است و  چرخش و تحرک مناسب حرفه ای کارکنان به ویژه تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه ای ضرورت است. 

وی افزود کارکنان در نقش ها و موقعیت های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و «خویشتن سازمانی» و «خویشتن حرفه ای» خود را عرضه می کنند که این روند به «تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان» و «توانمندسازی آینده حرفه ای بانک» منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می کند.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در ٩ ماهه سال جاری و با عنایت به اهمیت سلامت کارکنان بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط همکاران و حفظ سلامت آنها تاکید کرد و در ادامه به تبیین اهداف طرح های جاری پرداخت. 

در ادامه این بازدید معاون امور شعب استانها به بررسی عملکرد شعب در بخش های مختلف پرداخت و در خصوص چگونگی اعطای تسهیلات و تعهدات وفق سیاستهای اعتباری سال ٩٩ و جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مانده مطالبات معوق و تشکیل به موقع کارگروه های سطح سه و برگزاری جلسات هفتگی بخشنامه خوانی و رعایت سلسله مراتب اداری و نظم اداری نکاتی را بیان داشت. 

 

 

روابط عمومی بانک ایران زمین

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: