مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس با حمایت بانک صادرات ایران برگزار شد

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس با حمایت بانک صادرات ایران برگزار شد
کدخبر : 541496

​​بانک صادرات ایران ضمن حمایت از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس، از نفرات برگزیده برای شرکت در اردوی این تیم برای شرکت در مسابقات جام دیویس قدردانی کرد.

این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از ورزش، از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس حمایت و در پایان، از نفرات برگزیده تجلیل کرد. تیم ملی تنیس ایران در مسابقات جام دیویس در عشق‌آباد ترکمنستان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

 

1 - 2021-04-14T215822.401

اکبر طاهری، سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان با قدردانی از حمایت بانک صادرات ایران از ورزشکاران این رشته، گفت: بانک صادرات ایران می‌تواند برای حضور در لیگ برتر و کاهش هزینه‌ها نقش مهمی داشته باشد و به پیشرفت این ورزش در کشور کمک قابل توجهی کند.

طاهری در خصوص روند پیشرفت ورزش تنیس در کشور گفت: استقبال و مشارکت نوجوانان و جوانان در سال‌های اخیر نسبت به ورزش تنیس نتایج مثبتی به همراه داشته تا جایی که در رده زیر ١٤ سال در سطح آسیا و رده زیر ١٨ سال در سطح بین‌المللی دارای رنکینگ هستیم. این روند با توجه به برنامه‌‌های سال جاری و تمرینات مداوم بلندمدت چشم‌انداز روشنی از پیشرفت این ورزش را پیش رو قرار داده است.

وی افزود: یکی از مهمترین عوامل اثرگذار برای موفقیت ورزشکاران این رشته حضور و تجربه مسابقات و رنکینگ‌های بین‌المللی است که ضرورت دارد تا این ورزش پر طرفدار مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

طاهری با بیان اینکه مسابقات انتخابی برای دعوت به اردوی تیم ملی با حضور ٧٣ نفر از از بین برترین‌های این رشته در رده‌های نوجوانان، جوانان زیر ١٨ سال، بزرگسالان و منتخبین استان‌ها در دور مقدماتی برگزار شد، اظهار کرد: ٢٠ نفر منتخب از این تعداد به اردوی تیم ملی تنیس دعوت خواهند شد و در نهایت ٤ نفر برای شرکت در مسابقات جام دیویس اعزام می‌شوند. این دوره از مسابقات در شهر عشق‌آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد.

طاهری گفت: سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا تنها موفق به برگزاری دو مسابقه جایزه بزرگ و جایزه حذفی شدیم اما در سال جاری برای برگزاری ٦ تا ٨ مسابقه در قالب لیگ برتر، جایزه بزرگ، مسابقات (ITF) بین‌المللی زیر ١٨ سال و فیوچر برای رده‌های مختلف هستیم. در تلاشیم تا میزبانی مسابقات فیوچر را کسب کنیم. برای انگیزه‌بخشی به نوجوانان و جوانان در این رشته برنامه‌های مفصلی تدارک دیده شده و نقش بانک صادرات ایران در حمایت از این ورزش می‌تواند برای پیشرفت این رشته و کسب رنکینگ‌های بین‌المللی تاثیرگذار باشد.

 

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: