نمایشگاه تراکنش ایران/

“انجمن‌شرکت‌های پرداخت الکترونیکی”حامی نشست پرداخت یاران، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو در نمایشگاه تراکنش

“انجمن‌شرکت‌های پرداخت الکترونیکی”حامی نشست پرداخت یاران، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو در نمایشگاه تراکنش
کدخبر : 550594

نشست تخصصی پرداخت یاران، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو با اسپانسری “انجمن‌شرکت‌های پرداخت الکترونیکی” 22 دی‌ماه – ساعت 11-9:30 با حضور کارشناسان حوزه مالی و بانکی در جریان هفتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  فابانیوز، این نشست با حضور کامبیز قادری، مدیرعامل شرکت سبا پردازش، محسن جابری، مدیرعامل شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، علیرضا بزرگمهری، رییس انجمن پرداخت الکترونیکی، سید مهیار میرنظامی، مدیرعامل شرکت ستاره پیشگام نوران و علیرضا الفت مدیرعامل شرکت اباپی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است،  هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B۲B و B۲Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

خاطرنشان می شود، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.ش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: