چهره ماندگار سال ۱۴۰۰ در نمایشگاه تراکنش:

زندگی جهد است، استحقاق نیست

زندگی جهد است، استحقاق نیست
کدخبر : 551004

سید حمید پورمحمدی، معاون اقتصادی سازمان برنامه بودجه و چهره ماندگار سال 1400 در پاسخ به این پرسش که چهره ماندگار شدن خود را مدیون چه کسی می دانید، را با غزلی از سعدی به این شرح که، هم تازه‌ رویم هم خجل هم شادمان هم تنگ‌دل / کز عهده بیرون آمدن نتوانم این انعام را، بیان کرد و گفت: بنده این موفقیت را نخست مدیون مادرم به دلیل تلاش، پشتکار و مهربانی و بعد از آن همکاری و همیاری دوستان و همکارانم می دانم.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابا نیوز، وی پیامی را خطاب به جوانان اعلام کرد و گفت: زندگی جهد است، استحقاق نیست در واقع زندگی واقعی در جهد و کوشش است و در استحقاق نیست.

گفتنی است؛ در مراسم معرفی و تجلیل از ۶ برگزیده جشنواره چهره ماندگار سال ۱۴۰۰ حوزه صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در هفتمین جشنواره تراکنش ایران تقدیر و تشکر به عمل آمد که سید حمید پورمحمدی؛ معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، به عنوان نخستین چهره برتر سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

یادآور می شود، این مراسم با حضور جمع کثیری از مقامات، مدیران، متخصصان و فعالان اکوسیستم صنایع‌ مالی، بانکی، پرداخت و فناوری روز ۲۱ دی ماه و در افتتاحیه نمایشگاه تراکنش هفتم برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: