در نمایشگاه تراکنش عنوان شد:

صرف جویی در زمان با استفاده از خدمات الکترونیکی

 صرف جویی در زمان با استفاده از خدمات الکترونیکی
کدخبر : 551005

رئیس هیات مدیره بانک مسکن تاکید کرد: ارایه خدمات به صورت آنلاین، علاوه بر کاهش هزینه ها در ارایه خدمات بهتر به مردم کمک می کنید.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابا نیوز، عیسی کاظم نژاد، رئیس هیات مدیره بانک مسکن در حاشیه نمایشگاه تراکنش ایران با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه تراکنش باعث می شود تا صنعت بانکداری دیجیتال شناسایی شود، گفت: شرکت های حاضر در این نمایشگاه به تبادل اطلاعات پرداخته و بانکها در جهت حرکت به سمت سیستم الکترونیکی برای کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت مردم گام برمی دارند .

وی ادامه دارد: ارایه خدمات به صورت آنلاین باعث می‌شود علاوه بر کاهش هزینه ها ،مردم خدمات بهتری را دریافت کنند.

کاظم نژاد گفت: بانک مسکن با تمام توان آمادگی ارایه خدمت به صورت افتتاح غیر حضوری ، پرداخت آنلاین دارد و از مردم درخواست داریم برای انجام کار های بانکی خود به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

    بانک مسکن تنها بانک تخصصی است که در بخش مسکن فعالیت می کند و تمام تلاش خود را در جهت خانه دار شدن اقشار کم درآمد انجام می‌دهد

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از خدمات مانند افتتاح حساب در بانک مسکن به صورت غیر حضوری انجام می شود ،گفت: ما در بحث بانکداری به ویژه از دهه ۹۰ پیشرفت های چشم گیری داشته و اگر این روند با شتاب بیشتری صورت گیرد می توان عملکرد بهتری داشته باشیم .

رئیس هیات مدیره بانک مسکن با تاکید براینکه اگر نمایشگاه به صورت فصلی برگزار شود اثرات بیشتری خواهد داشت، گفت: بانک مسکن تنها بانک تخصصی است که در بخش مسکن فعالیت می کند و تمام تلاش خود را در جهت خانه دار شدن اقشار کم درآمد انجام می‌دهد.

وی افزود: در طرح جهش مسکن تولید ۴ میلیون خانه دردستور کارقرار گرفته که امسال از یک میلیون واحد ۲۱۰ هزار واحد آن به عهده بانک مسکن قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: