برای نخستین بار در تابلوی معاملات املاک و مستغلات:

ملک شخصی در بورس کالا پذیرش شد

ملک شخصی در بورس کالا پذیرش شد
کدخبر : 539857

بعد از چندین عرضه موفق ملک در تابلوی معاملات املاک و مستغلات شرکت بورس کالای ایران این بار ملکی با مالکیت شخص حقیقی موفق به پذیرش در بورس کالا گردید.

ملک مذکور یک مجتمع تجاری و گردشگری در حال ساخت می باشد. ملک مورد نظر دارای مساحت ۶۳۸۲ متر مربع و مساحت عیان ۹۴۴۱ متر مربع می باشد. مستحدثات آن نیز شامل برق ۴۰۰ آمپر، آب، ۲۰۷۰ متر مربع سوله و ۵۹۴۰ متر مربع در سه طبقه اسکلتی بتونی واقع در شهر قم فلکه شهر قائم بلوار خلیج فارس نبش کوچه اول مجتمع تجاری جام جم است که به صورت یکجا در بورس کالای ایران عرضه خواهد شد.

همچنانکه در گذشته نیز اشاره شده است شفافیت قیمتی و روند عادلانه قیمت در تالار معاملات املاک و مستغلات بورس کالای ایران مهمترین مزایای عرضه در بورس می باشد.

ازمزایای این معاملات در بورس، ایجاد بازاری متمرکز جهت فروش اموال غیر منقول نهاد های عمومی که پیش از این به روش مزایده انجام می پذیرفت و در گذشته اطلاع رسانی و شفافیت معاملاتی چندانی را به همراه نداشت و تنها دسترسی عموم جهت اطلاع از فروش این اموال محدود به روزنامه ها بود. در حالی که بورس کالا شفافیت لازم در فروش اموال از قبیل زمان تحویل مکان تحویل نحوه تسویه قیمت پایه متراژ و ..... را به همراه دارد و با توجه به دسترسی عموم به تابلوی معاملات بورس کلیه ذی نفعان این امکان  را دارند که ناظر رقابت فروش اموال باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: