عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

حمایت و تقویت بازار سرمایه در بودجه ۱۴۰۱ مطالبه نمایندگان است

حمایت و تقویت بازار سرمایه در بودجه ۱۴۰۱ مطالبه نمایندگان است
کدخبر : 549482

نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه پیگیر موضوعات مربوط به بازار سرمایه هستند و در مسیر تقویت بازار با محوریت بودجه سال آینده به طور جدی تلاش می‌شود.

به گزارش شما و اقتصاد: نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر آنکه مجلس از بازار سرمایه نهایت حمایت را خواهد کرد به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: با توجه به اینکه بازار سرمایه را بخش خصوصی و فعال در پیشرفت اقتصادی کشور می‌دانیم، بنابراین، حمایت و تقویت از بازار سرمایه امری ضروری است بنابراین در بودجه ۱۴۰۱ مواردی که بتواند به این بازار و رشد و توسعه آن کمک کند مورد توجه شخص نمایندگان است.

رجب رحمانی با اشاره به موضوع کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید عنوان کرد: با کاهش مالیات تولید، انگیزه و جذابیت برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید افزایش یافته و سرمایه‌های مردمی به سمت تولید روانه خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه موضوعات مربوط به بازار سرمایه را پیگیر بوده و در جهت تقویت بازار تلاش خواهیم کرد.

رحمانی اظهار کرد: نمایندگانن مجلس در صدد هستند اعتماد از دست رفته گذشته بازار سرمایه را احیا کنند و بدون شک با کسانی که قصد آسیب به بازار سرمایه دارند، برخورد می شود.

*خبرنگار: پروین خدادادی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: