تسویه کامل خسارات آتش سوزی بازار پردیس یک توسط بیمه ایران معین انجام شد

تسویه کامل خسارات آتش سوزی بازار پردیس یک توسط بیمه ایران معین انجام شد
کدخبر : 536776

داریوش محمدی ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین از تسویه حساب کامل خسارت آتش سوزی بازار پردیس یک خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش ، وی در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد : که چک خسارت سازه بازار پردیس یک و باقیمانده خسارت غرفه ها در تاریخ ۱۸ آذر به مبلغ ۷۴ میلیارد ریال صادر و به خسارت دیدگان تحویل گردید. مدیرعامل بیمه ایران معین ، سرعت عمل این شرکت  را در پرداخت خسارت این حادثه بزرگ در کیش بی نظیر توصیف کرد و گفت تا پایان شهریور بیش از ۸۰ میلیارد ریال خسارت به غرفه داران خسارت دیده پرداخت شد که با تحویل چک روز گذشته جمعا بیش از ۱۵۴ میلیارد ریال بابت خسارت این آتش سوزی توسط شرکت بیمه ایران معین پرداخت شده است. وی استراتژی این شرکت را ارائه خدمات متمایز و مزیت های رقابتی در ارائه خدمات دانست.

 محمدی به سرمایه گذاران بزرگ جزیره کیش توصیه کرد تا در انتخاب بیمه گر خود سه اصل مهم را در نظر داشته باشند. ابتدا با مطالعه کامل بیمه نامه مطمئن شوند که تمام جوانب در آن گنجانده شده و در صورت بروز حادثه ، خسارت به صورت کامل جبران می شود. مورد بعدی اینکه ، باید توانایی های شرکت بیمه مورد نظر را بررسی و مطمئن شوند که در صورت وقوع حادثه ، توانایی مالی پرداخت خسارت را داشته باشند و سومین نکته اینکه با توجه به تورم موجود در کشور و افزایش نرخ تجهیزات و لوازم ، هر چند مدت یکبار ، نسبت به تجدید ارزیابی دارایی های خود و به روز کردن بیمه نامه اقدام نمایند تا مطمئن شوند در صورت رخ دادن حادثه ، بیمه به صورت کامل و با قیمت روز ، خسارت را پرداخت خواهد کرد. وی انتخاب گزینه های تعهدات توسط بیمه گذار را بسیار مهم دانست که در موقع وقوع حوادث می تواند در نوع پرداخت خسارات بسیار تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین دارایی های ثبت شده این شرکت را چهار هزار میلیارد ریال اعلام کرد که تا پایان آذر به پنج هزار و ششصد میلیارد ریال افزایش پیدا خواهد کرد. وی رسیدن به سقف ده هزار میلیارد ریال را دور از دسترس نداست و گفت در مدت کوتاهی رسیدن دارایی های بیمه ایران معین به این سقف امکان پذیر است. وی با اعلام اینکه ایران معین جزو ۵ شرکت بزرگ کشور از نظر سرمایه و ۳ شرکت برتر از نظر بیمه اتکایی است گفت : پیشنهاد تشکیل کنسرسیوم شرکت های بیمه در کیش با راهبری شرکت بیمه ایران معین که تنها شرکت بیمه دارای مجوز اتکایی در مناطق آزاد است را مطرح کرده ایم و امیدواریم به زودی شاهد تشکیل این کنسرسیوم باشیم.

داریوش محمدی در ادامه مصاحبه از اجرای طرح تسهیلات قرض الحسنه خرید بیمه نامه با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد. بر اساس این طرح افراد می توانند بدون نیاز به ضامن و فقط با ارائه یک فقره چک ، انواع بیمه ها را تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال با اقساط ۱۲ ماهه ، بدون پیش پرداخت و سود دریافت و اقساط آن را به بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت نمایند. هزینه کارمزد ۴ درصدی این تسهیلات نیز ، توسط بیمه ایران معین پرداخت می شود . وی هدف از این طرح را کمک و همراهی با بیمه گذاران در شرایط بد اقتصادی پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و گفت ارائه تسهیلات بدون پیش پرداخت و ضامن و تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال تاکنون در هیچ کجای کشور و توسط هیچ شرکت بیمه گر سابقه نداشته و انجام نشده است. وی همچنین از صنوف و جوامع کیش دعوت کرد تا به صورت یکجا و با انعقاد تفاهم نامه نسبت به استفاده از این طرح برای اعضای خود اقدام نمایند . در این صورت اعضای این جوامع با ارائه معرفی نامه و بدون نیاز به دادن چک می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

وی با اعلام اینکه بیمه ایران معین افتخار می کند که به عنوان یک شرکت بیمه ثبت شده در جزیره کیش ، کلیه مناطق آزاد را تحت پوشش قرار داده است و توانسته جزو ۵ شرکت برتر بیمه کشور باشد. مدیرعامل شرکت ایران معین به سرمایه گذاران جزیره کیش اطمینان داد که حتی در شرایط بد اقتصادی ، این شرکت در کنار بیمه گذاران خود بوده و از آنها حمایت می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: