مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت با اشاره به روز پژوهش؛

بهره گیری از ظرفیت پژوهشگران و انجام پژوهش های کاربردی و هدفمند کلید شکوفایی اهداف کلان بیمه سلامت

بهره گیری از ظرفیت پژوهشگران و انجام پژوهش های کاربردی و هدفمند کلید شکوفایی اهداف کلان بیمه سلامت
کدخبر : 536964

​مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان بیمه سلامت، نسبت به استفاده از ظرفیتهای پژوهشگران و صاحبنظران در اتخاذ تدابیر مناسب درحوزه بیمه سلامت تاکید کرد.

به گزارش شما واقتصاد سید مهدی میرشاه ولد درگفت وگو با آی هینا، با تاکید بر توجه به مطالعه و پژوهش در حوزه سلامت همگانی برای ارتقای شاخص های سلامت درکشورگفت: هزینه برای پژوهش سرمایه گذاری است ، بدون تردید باید از این مهم به عنوان راهکاری مبنایی برای حل مسائل و مشکلات درتمامی حوزه ها به ویژه بیمه و ساختارخدمات رسانی دراین بخش استفاده کرد.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان بیمه سلامت، با اشاره به اینکه لازمه اتخاذ تصمیمات درست و منطقی درهر سازمانی توجه به مقوله پژوهش و تدابیر منطبق بر فعالیت های علمی است افزود: ایجاد بسترهای لازم برای انجام فعالیت های پژوهشی نیاز و ضرورت امروز کشور و تبع آن سازمان بیمه سلامت است . البته آنچه بایستی به آن توجه دقیقی داشت این است که دقت کنیم هدف از پژوهش و تحقیق حل مسائل و مشکلات آن هم مبتنی بر اولویت باشد بعبارتی پژوهش هدفمند باشد ، نه اینکه هدف صرفا انجام پژوهش و کمیت آن ، که در اینصورت به بیراهه خواهیم رفت.

میرشاه ولد با اشاره به اینکه   پژوهشگران  و محققین  بسیاری درکشور در این عرصه  فعالیت دارند و باید از این ظرفیت مهم به خوبی استفاده کرد و از سویی بایستی از تجربیات  پژوهش محور و موفق جهان در موضوع بیمه سلامت  نیز  بهره گرفت.

وی افزود: امیدواریم با وجود مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت در سازمان که ظرفیت بسیار ارزشمندی را ایجاد کرده است و در مدت فعالیت این مرکز تا کنون شاهد اقدامات علمی ،هدفمند و قابل تقدیری هستیم  با حمایت و همکاری مجموعه سازمان در تحقق " مطالعه و تحقیق پیش نیاز توسعه" نظاره گر توفیقات هر چه پیشتر سازمان در خدمت رسانی شایسته به بیمه شدگان عزیز باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: