با حضور مدیر عامل بیمه تعاون انجام خواهد شد:

بررسی «چشم انداز شبکه فروش» در لایو اینستاگرام

بررسی «چشم انداز شبکه فروش» در لایو اینستاگرام
کدخبر : 545707

مدیرعامل بیمه تعاون در ساعت 19 روز دوشنبه 29 شهریور 1400 و در یک لایو اینستاگرام، «چشم انداز شبکه فروش» را بررسی خواهد کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، بر اساس قانون بیمه گری، شرکتهای بیمه، نمایندگی ها و بازاریابان آنها و کارگزاران رسمی بیمه به عنوان شبکه فروش، مسئول عرضه خدمات بیمه به اشخاص و بخشهای مختلف اقتصادی می باشند. این شبکه به منزله بازوی اجرایی شرکت بیمه در حوزه تبلیغات، بازاریابی و فروش، نقش مهمی در تحقق اهداف شرکت و صنعت بیمه ایفا می کند.

از این رو، شبکه فروش به عنوان اهرم بازاریابی و بازوی اجرایی صنعت بیمه از اهمیت بسیاری در موفقیت این صنعت برخوردار است و در نقطه تماس با مشتری، جایی که در ارتباطات چهره به چهره اطلاعات مبادله می‌شود، می‌تواند با دریافت بازخورد از سوی مشتری، عاملی در جهت ارائه خدماتِ بهتر و مناسب‌تر باشد.

بنابراین شبکه فروش در هر شرکت بیمه باید مسلح به شناخت مزیت های نسبی و یا مطلق شرکت خود باشد و این اصل مهم در کنار اصول و قواعد کلی بازاریابی مدنظر قرار گیرد.

با توجه به این اهمیت و نیز چالش ها و فرصت هایی که همواره در خصوص شبکه فروش وجود دارد، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در گفت و گویی در بستر اینستاگرام، به «چشم انداز شبکه فروش» خواهد پرداخت.

این گفت و گو در روز دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند در پلتفرم اینستاگرام و از طریق نام کاربری صفحه «یونس مظلومی» مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به نشانی younes_mazlumi این نشست را دنبال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: