بیمه سلامت /

پیام تبریک مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به مناسبت آغاز سال نو

پیام تبریک مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به مناسبت آغاز سال نو
کدخبر : 554416

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی فرا رسیدن آغاز سال نو را به عموم مردم به ویژه بیمه شدگان و کارکنان خدوم این سازمان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار شما و اقتصاد به نقل از  پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران؛ متن پیام تبریک مدیر عامل این سازمان به شرح ذیل است:

یا مقلب القلوب و الابصار

 یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

 حول حالنا الی احسن الحال

بهار، اعجاز بی تکرار دستان خداوند در آفرینش و زایش عالم هستی و نوروز، جشنی شادمانه به درگاه ((حی قیومی)) است که فیضان رحمتش در تک تک اجزا عالم هویداست.

در آستانه فصل بهار، جامه دران طبیعت و فرارسیدن نوروز باستانی قرار داریم. سالی که بر ما گذشت تداوم وجود ویروس منحوس کرونا و تحریم های دامنه دار معاندان و دشمنان نظام اسلامی، سختی های بسیاری را در زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم عزیز ایران اسلامی رقم زد.

سازمان بیمه سلامت ایران به دلیل نقش راهبردی و وظیفه خطیری که در خدمت رسانی به آحاد جامعه به ویژه اقشار کم برخوردار بر عهده دارد؛ می توانست در این تلاطم با مشکلات جدی مواجه گردد. اما در سایه عنایات الهی و به واسطه رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) و تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی تمامی همکاران خدوم سازمان موفق به نقش آفرینی موثر و تداوم ارایه خدمات به نظام سلامت و عموم مردم ایران شدیم.

طی این سال نه تنها ماموریت ها و وظایف ذاتی سازمان به نحو مطلوب انجام گردید؛ بلکه طرح ملی عظیم و بسیار مهم نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک نیز با درصد تحقق بسیار بالا اجرایی شد.

در آستانه نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ لازم می دانم؛ از مساعی و تلاش های همه همکاران در سازمان بیمه سلامت ایران و همین طور سازمان ها و مجموعه شرکای کاری، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و به ویژه مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در خدمت رسانی و انجام پروژه های بزرگ ملی در این سال با ما همراه و همگام بودند؛ صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

اینجانب با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای نظام سلامت، فرارسیدن سال جدید را به ملت عظیم الشان ایران اسلامی و همکاران خدوم و کوشای سازمان بیمه سلامت ایران تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همگان سلامتی و بهروزی روز افزون مسئلت دارم.

دکتر محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: