در همایش بزرگ کوه یخ بیمه پاسارگاد مطرح شد:

۷ گام طلایی برای غلبه بر تورم ۱۴۰۲

۷ گام طلایی برای غلبه بر تورم ۱۴۰۲
کدخبر : 578496

سازمان پیشتازان پاسارگاد به عنوان بزرگترین مجموعه آموزشی و فروش بیمه عمر در ایران همایشی را تحت عنوان ۷ گام طلایی برای غلبه بر تورم در سال ۱۴۰۲ آغاز کرد که در آن قصد دارد با آموزش بر روی نگرش نمایندگان فروش بیمه عمر خود کار کند تا به گونه‌ای فکر و عمل کنند تا بتوانند بر مشکلات و ناملایماتی که در مسیر رسیدن به اهداف خود دارند، غلبه کنند.

به گزارش شما و اقتصاد: همایش کوه یخ از سلسله همایش‌های حوزه آموزش و انگیزش برای نمایندگان فروش بیمه عمر پاسارگاد از سراسر کشور با هدف ایجاد نگرش جدید و پی‌بردن به پتانسیل‌های درونی نمایندگان فروش بیمه عمر، امروز شنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید.  

همایش_کوه_یخ.jpg22

بابک توکلی بنیانگذار سازمان پیشتازان پاسارگاد در این باره به خبرنگار شما و اقتصاد می‌گوید: «دلیل انتخاب کوه یخ برای این همایش این است که معتقدیم آنچه که تاکنون از این مجموعه تلاش‌ها دیده شده تنها بخشی از پتانسیل بسیار بالای نهفته در توانایی نمایندگان بیمه‌ای پاسارگاد می‌باشد که قرار است با آموزش، ایجاد فرصت‌های جدید و توسعه فردی به صورت گام به گام توانایی‌های قوی و پنهان در وجودمان را کشف کرده تا از این رهگذر خدمت ارزنده‌تری برای جامعه و ایران عزیزمان ارائه نماییم.»

پیشتازان پاسارگاد

با توجه به این موضوع که آرامش و امنیت در کشورها بر مبنای ضریب فروش بیمه عمر است و هر حرکتی که در این زمینه انجام شود با هدف افزایش ضریب امنیت و آرامش به عنوان یک ابزار بسیار توانمند در جهت کنترل تورم به حساب می‌آید.
چرا که تورم از نقدینگی بسیار در دست افراد جامعه به وجود می‌آید، اما نمایندگان فروش بیمه عمر با آموزش و فرهنگسازی این سرمایه‌ها و اندوخته‌های سرگردان را تبدیل به بیمه عمر می‌کنند.
بیمه عمر افراد علاوه بر ذخیره اندوخته‌ای خوب، دارای پوشش‌هایی است که در آینده به کار بیمه‌شوندگان می‌آید. با این تعاریف می‌توان گفت که فروش بیمه عمر به معنای برخورداری از امنیت و آرامش یک جامعه است.
شرکت بیمه پاسارگاد با ایجاد سازمان پیشتازان این فرصت را برای نمایندگان خود در سراسر کشور به وجود آورده است که با آموزش به آنها توانمندی‌های بالقوه را کشف و به نمایندگان این انرژی را بدهد که می‌توانند با تلاش و توکل به خداوند به هر هدفی که دارند برسند و هیچ محدودیت و سختی را در این راه به عنوان خستگی و سد راه نپذیرند.   

photo_2023-04-29_10-52-38

مدیران و مسئولان برگزار کننده همایش بزرگ «کوه یخ» بیمه پاسارگاد، معتقدند که برگزاری این گونه همایش‌ها نه تنها برای نمایندگان فروش، بلکه برای تمامی آحاد جامعه برای مدیریت کردن مشکلات روزمره در مسیر داشتن زندگی سالم‌تر و کسب درآمد با بهره‌مندی از موفقیت‌های مالی بیشتری، ضروری است.

گفتنی است؛ درخصوص بیمه‌ تکمیلی بازنشستگی گروهی از زیرمجموعه‌های بیمه نامه عمر و تامین آتیه در همایش بزرگ کوه یخ بیمه پاسارگاد نکات مهمی ارائه شد. طرح بیمه تکمیلی بازنشستگی گروهی دارای ۲ دوره با حداقل زمان ۵ سال و حداکثر زمان ۳۰ تا ۳۵ سال است. در دوره اول تحت عنوان تشکیل سرمایه شرط سنی تا ۷۰ سالگی و در دوره دوم که حداکثر زمان ۳۵ سال برای آن آمده و به عنوان دوره دوم یا پرداخت مستمری عنوان می‌شود، تا سن ۹۰ سالگی می‌باشد که حداکثر جمع مدت ۲ دوره ۵۰ سال قید شده است.
پوشش‌های جذاب و برخورداری از آنها در این طرح عبارتند از: پوشش فوت به هر علت تا سقف ۲ میلیارد تومان، فوت ناشی از حادثه تا سققف ۴ میلیارد تومان، هزینه پنزشکی ناشی از حادثه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، پوشش بیماری‌های خاص تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، نقص عضو ناشی از حادثه تا سقف ۱میلیارد تومان، پرداخت سرمایه در صورت از کارافتادگی به هر علت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی، آتش‌سوزی منزل مسکونی تا سقف ۸۰۰ میلیون تومان و امکان دریافت وام و بازخرید بیمه‌نامه.

پوشش تکمیلی بیمه پاسارگاد، یکی از طرح‌های زیرمجموعه بیمه عمر پاسارگاد که بسیار هم مورد پسند جامعه بازنشستگی کشور قرار گرفته است که دغدغه سالمندان را در تامین هزینه‌های درمان بیماری‌ها کاهش می‌دهد. افرادی که بیمه نامه را خریداری می‌کنند، حتی درکنار مستمری های دیگری که از صندوق های دیگر گرفته‌اند، می‌توانند برای یک دوره معین از شرکت مستمری بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: