بازدید جمعی از نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی از شرکت سیمان تهران

بازدید جمعی از نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی از شرکت سیمان تهران
کدخبر : 535562

جمعی از نمایندگان شهر تهران ، فرماندار ویژه شهرستان ری و رییس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان از شرکت سیمان تهران بازدید کردند.

این بازدید در راستای بررسی مسائل و مشکلات صنعت سیمان و آشنایی با روند فعالیت های مجموعه سیمان تهران برگزار شد.

 

سیمان+تهران+بازدید+شماواقتصاد

در  نشستی که در ابتدای این بازدید صورت پذیرفت مهندس حسینی مدیرعامل شرکت سیمان تهران در سخنانی به بیان وضعیت و شرایط تولید سیمان در ایران پرداخت.

مهندس حسینی با اشاره به جایگاه صنعت سیمان ایران در جهان ، میزان تولید فعلی سیمان در ایران را کمتر از ظرفیت تولید شرکت های سیمانی عنوان کرد و افزود:صنعت سیمان همواره متعهد به تامین نیاز بازار و مصرف کننده های سیمان بوده است.در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین سیمان برای مصارف داخلی و حتی صادرات وجود ندارد.

وی عمده مشکل موجود را شبکه توزیع سیمان و هزینه های حمل و نقل دانست و افزود:جهت  کمک به تداوم تولید و عدم توقف خطوط تولید شرکت ها سیمانی ، نیاز به قیمت گذاری سیمان بر اساس واقعیت های موجود و هزینه های تمام شده وجود دارد.

مدیر عامل شرکت سیمان تهران ، این شرکت را از مجموعه های توانمند و ارزشمند دانست که چه در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی و چه در زمان سازندگی و توسعه همواره عملکردی قابل تحسین داشته است.

مهندس حسینی ضمن بیان اینکه لازمه توسعه پایدار ، توجه ویژه به محیط زیست می باشد ، به بهره برداری از بزرگترین  پروژه های  زیست محیطی صنعت سیمان در این مجموعه اشاره کرد و ادامه داد : شرکت سیمان تهران همراهی و هماهنگی مستمری با سازمان محیط زیست داشته و این پروژه ها با حضور و نظارت کارشناسان این سازمان به نتیجه رسیده است.در حال حاضر تمام خطوط تولید شرکت سیمان تهران بصورت آنلاین و مستمر توسط سازمان محیط زیست پایش می شوند و هیچ کدام از این خطوط در لیست صنایع آلاینده سازمان محیط زیست نیستند.

در ادامه نمایندگان و مسئولین محلی از خطوط تولید شرکت سیمان تهران بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: