برآورد سرمایه گذاری ۳۶۶ هزار میلیارد و اشتغالزایی ۱۱ هزار نفری/برگزاری مجمع عمومی عادی سال ۱۳۹۹ ایدرو

 برآورد سرمایه گذاری ۳۶۶ هزار میلیارد و اشتغالزایی ۱۱ هزار نفری/برگزاری مجمع عمومی عادی سال ۱۳۹۹ ایدرو
کدخبر : 545807

به گزارش شما و اقتصاد: مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای عملکرد سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۹ با حضور نمایندگان وزارتخانه های صمت ، ‌نیرو ، ‌دفاع ، ‌اقتصاد ،‌ تعاون و سازمان برنامه و بودجه همچنین نمایندگان سازمان حسابرسی برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو با بیان گزارشی از عملکرد سازمان گسترش در سال ۹۹ اظهار داشت:  ایدرو  ۳۴ پروژه اصلی  را در دست اجرا دارد که از این تعداد ۲۶ پروژه سرمایه گذاری با مبلغ برآوردی  ۳۶۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی حدود ۱۱ هزار نفر است .

محسن صالحی نیا تصریح کرد: ایدرو  همچنین متولی ۶ طرح وزارت صمت و مسئول پیشبرد آن ها  تعیین شده که طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری ، تامین و توسعه هزار دستگاه واگن باری ، طراحی پلتفرم مشترک واگن مترو ، ارتقای بهره وری از طریق بازسازی ونوسازی صنایع ، حمایت از رسوخ فناوری های ایجاد شده توسط شرکت های دانش بنیان و ایجاد مرکز پیاده سازی فناوری های انقلاب صنعتی چهارم در بخش صنعت  را شامل می شود.

صالحی نیا توسعه فاز ۱۴ میدان گازی پارس جنوبی با حجم سرمایه گذاری  حدود ۵ میلیارد و ۳۰۰  میلیون دلار و اشتغالزایی حدود ۶ هزار نفر  را از  مهمترین پروژه های ایدرو در حوزه پیمانکاری عمومی برشمرد.

معاون وزیر صمت طرح ایجاد و توسعه  مجتمع های تولید صادرات گرا در سواحل جاسگ تا گواتر را به عنوان  دیگر فعالیت های  ایدرو یاد کرد و گفت :  براین اساس  تخصیص اعتبار هزار و ۱۸۵ میلیارد ریالی ، منجر به بهره برداری از  ۱۲ طرح  با  حجم مجموع سرمایه گذاری   ۲ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریالی و اشتغالزایی  حدود ۳۵۰  نفر در  منطقه  محروم  جاسک تا گواتر  شده است .

در این نشست همچنین گزارش سازمان حسابرسی کشور به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل قرائت و صورتهای مالی تلفیقی ایدرو و شرکتهای تابعه مورد تایید قرار گرفت.

ایدرو نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: