رپرتاژ اگهی

قیمت دوج کوین به عواملی بستگی دارد؟

قیمت دوج کوین به عواملی بستگی دارد؟
کدخبر : 554218

بازار ارزهای دیجیتال واقعاً منحصربه‌فرد است. ده سال پیش، اکثر مردم نمی‌دانستند که ارز دیجیتال چیست. امروزه به نظر می‌رسد که همه نمی‌توانند از صحبت در مورد هر چیزی که مربوط به بازار ارزهای دیجیتال است دست بکشند.

 تنها در ده سال اخیر ارزش بازار ارزهای دیجیتال با بیش از ۴۰ میلیون کاربر پ در سراسر جهان به بیش از ۲۶۵ میلیارد دلار رسیده است. این موضوع باعث افزایش علاقه به بازار ارزهای دیجیتال شده است. زیرا افراد بیشتری به پتانسیل آن پی می‌برند. این علاقه فزاینده حتی راه خود را به میزهای معاملاتی در وال‌استریت باز کرده است، جایی که کسانی که شاهد روند صعودی یکپارچه بیت‌کوین بودند، در حال رقابت برای یافتن ارز دیجیتال کم‌ارزش بعدی هستند که می‌تواند به طور مشابه دچار انفجار قیمت شود. ما در این مقاله به عوامل مؤثر بر قیمت دوج کوین خواهیم پرداخت. اگر شما نیز روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اید و می‌خواهید بدانید که عوامل مؤثر بر قیمت دوج کوین کدام‌اند، با ما همراه باشید.

عوامل مؤثر بر قیمت دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان یک میم کوین عرضه شد. ارزش سهام کوین‌های عرضه شده توسط دوج در سال گذشته بیش از ۴۰۰۰ درصد افزایش یافته است، اما بسیاری شاهد حرکت رو به سمت بالای این ارز هستند.

gff

اگر بخواهیم از عوامل مؤثر بر قیمت دوج کوین صحبت کنیم باید گفت که دوج کوین دارای سه عامل منحصربه‌فرد در بازی بازار است که به آن پتانسیل صعودی عظیمی می‌دهد. هنگامی شما که متوجه شوید این عوامل چیست، ممکن است خود را نیز بخشی از دیوانگی دوج کوین بیابید. حالا این سه عامل مؤثر بر قیمت دوج کوین عبارت‌اند از:

·        حمایت ایلان ماسک از ارز دیجیتال دوج کوین

·        پیش‌بینی قیمت ۱ دلاری برای دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال تا پایان ۲۰۲۱

·        Reddit

 

حمایت ایلان ماسک از ارز دیجیتال دوج کوین

ایلان ماسک نیازی به معرفی ندارد. ثروتمندترین مرد جهان شخصیت عجیب‌وغریبی دارد که توجه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را به خود جلب می‌کند. یکی از متداول‌ترین راه‌هایی که ماسک ایده‌های خود را با سایر نقاط جهان در میان می‌گذارد، از طریق توییتر است. اکانت توییتر او بیش از ۵۰ میلیون فالوور دارد.

اگر کاربر توییتر نیستید یا ماسک را دنبال نمی‌کنید، در چند ماه گذشته شما را با توییت‌های حمایتی از دوج کوین او آشنا می‌کنیم:

۴ فوریه ۲۰۲۱: ماسک کلمه دوج و تصویری از شلیک موشک به ماه را توییت کرد. در همان روز، او دوج کوین را ارز دیجیتال مردم نامید.

۱۰ فوریه ۲۰۲۱: او در توییتی نوشت: برای پسرش لیل ایکس مقداری دوج کوین خرید، تا بتواند یک دارنده کودک نوپا، یعنی خریدار و دارنده دارایی باشد.

۱۲ مارس ۲۰۲۱: ماسک افکار خود را به اشتراک گذاشت که فکر می‌کند پلتفرم ارزهای دیجیتال کوین بیس باید دوج کوین را فهرست کند.

۱ آوریل ۲۰۲۱: ماسک در توییتی نوشت: SpaceX قصد دارد یک دوج کوین واقعی را در ماه واقعی قرار دهد.

ممکن است فکر کنید که چند توییت در اینجا و آنجا کافی نیست که به‌شدت بر عملکرد قیمت سهام تأثیر بگذارد، اما اشتباه نکنید؛ توییت‌های ماسک تأثیر قابل‌توجهی بر موفقیت دوج کوین داشته است. توییت اول آوریل او جدیدترین پست رسانه اجتماعی است که تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت توکن داشت و باعث افزایش ۳۲ درصدی ارزش سهام از ۵ سنت به تقریباً ۷ سنت شد.

وقتی مغز متفکر اسپیس ایکس صحبت می‌کند، مردم گوش می‌دهند. حتی تحلیلگران در حال تجدیدنظر در پیش‌بینی قیمت دوج کوین خود هستند؛ زیرا ماسک همچنان به تبلیغ کوین موردعلاقه خود ادامه می‌دهد.

 

پیش‌بینی قیمت ۱ دلاری برای دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال تا پایان ۲۰۲۱

درحالی‌که بسیاری حدس می‌زنند که ماسک برای سرگرمی در مورد دوج کوین توییت می‌کند، ممکن است محتوای بیشتری در پشت سخنان او وجود داشته باشد و اینکه چرا او اغلب به دوج کوین توجه می‌کند.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط پرش بالقوه قیمت برای دوج کوین می‌تواند ناشی از فهرست شدن در پلتفرم تورچین باشد. که علاوه بر اینکه باعث افزایش خرید ارزدیجیتال تورچین شد، به رشد قیمتی دوج کوین هم کمک زیادی کرد. چنین فهرستی می‌تواند کاتالیزوری باشد که دوج کوین برای ایجاد یک نوسان رو به بالا که بسیاری از افراد از جمله ماسک به آن علاقه دارند، نیاز دارد.

همچنین با درنظرگرفتن روندهای بازار ارزهای دیجیتال، جذابیت دوج کوین و یک لیست احتمالی در Coinbase، پیش‌بینی‌های قیمت برای کوین‌هایی با تصویر سگ (لوگوی دوج کوین) شروع به صعودی‌تر شدن کردند. بیایید یک نگاهی بیندازیم:

·        Coinpedia پیش‌بینی کرده بود که سهام دوج کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ تا ۱ دلار نیز معامله می‌شود.

·        European Business Review نیز همان احساسات صعودی را به اشتراک گذاشت؛ زیرا آنها نیز پیش‌بینی کرده بودن که سهام دوج کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱ دلار برسد.

·        FX Street پیش‌بینی‌های خود را برای دوج کوین پس از توییت ماسک افزایش داد و پیش‌بینی کرد که پس از حفظ سطح قیمت ۷ سنت، در کوتاه‌مدت به ۹ سنت برسد.

پتانسیل صعودی فوق‌العاده‌ای برای دوج کوین در کوتاه‌مدت و بلندمدت وجود دارد. مهم نیست که پیش‌بینی‌های قیمت از سوی چه کسی می‌آیند، همه ما می‌دانیم که آنها تضمینی نیستند، اما این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید از یک بازی انفجاری بالقوه که ممکن است از چنین احساسات صعودی ناشی شود، استفاده کنید.

bnvbvb

Reddit

یک subreddit که اکنون معروف است به نام r/WallStreetBets ثابت کرده است که قدرت اثرگذاری قابل‌توجهی در قیمت دارایی‌ها دارد. این گروه پشت یکی از پرحاشیه‌ترین بازی‌های وال‌استریت در چند وقت اخیر بود که توجه ملی را به‌خاطر توانایی‌شان در مقابله با صندوق‌های سرمایه‌گذاری پرهزینه وال‌استریت جلب کرد.

در اواخر ژانویه سال ۲۰۲۱، گروه Redditers یک فشار کوچک آورد که شاهد افزایش سرسام‌آور سهام Gamestop (NYSE: GME) از زیر ۱۰ دلار به بیش از ۳۵۰ دلار بود که باعث شد بسیاری از سرمایه‌گذاران، مانند کیت گیل یک‌شبه میلیونر شوند.

اما با پایان یافتن رالی Gamestop، گروه بحث Reddit و ارتش سرمایه‌گذاران آنها توجه خود را به ارزهای دیجیتال معطوف کردند که یکی از آنها دوج کوین بود.

در ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱، کاربر توییتر "WSBChairman" پرسید: آیا دوج تابه‌حال یک دلار بوده است؟ این توییت باعث افزایش فالوورهایش به ۷۵۰۰۰۰ نفر شد. آنچه که در پی آن رخ داد یک رالی هیولایی بود که باعث شد سهام از سطح زیر ۰۱/۰ دلار به اوج ۸۷/۰ دلار برسد.

Reddit فرعی WallStreetBets توانایی خود را در افزایش قیمت دارایی‌ها نشان داده است و افزایش اخیر قیمت سهام دوج کوین ممکن است نشانه‌ای از آماده‌شدن این گروه برای مرحله بعدی رالی گاو نر باشد.

کلام آخر

مهم نیست که چه عواملی در پایان روز بازار نقش دارند، عاقلانه است که دوج کوین را در مرکز رادار خود نگه دارید. به یاد داشته باشید، هرگز تضمینی در بازار سهام وجود ندارد، بنابراین باید همیشه ریسکی را که با پاداش بالقوه همراه است در نظر بگیرید. اما تا زمانی که بازی را هوشمندانه پیش ببرید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید در پایان برنده شوید. شما می‌توانید با کمک صرافی والکس به بازار جذاب دوج کوین قدم بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: