ناصر عبداللهی | مرگ ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی چرا مرد ؟ | پس از ۱۸ سال همه چیز فاش شد + عکس های خانوادگی

ناصر عبداللهی چرا مرد ؟ | پس از 18 سال همه چیز فاش شد + عکس های خانوادگی
کدخبر : 595595

ناصر عبداللهی خواننده پاپ معروف به شکل غیر منتظره ای فوت شد.

به گزارش شما و اقتصاد، ناصر عبداللهی خواننده پاپ معروف بود ناصر عبداللهی که به شکل غیر منتظره ای فوت شده بود، بعد از ۱۸ سال محمدعلی بهمنی روایتی تازه و متفاوت را از علت مرگ ناصر عبداللهی خواننده مطرح کرده است.

ناصر عبداللهی خواننده جنوبی پرطرفدار موسیقی پاپ،۲۹ آذر ۱۳۸۵ در سن ۳۶ سالگی به دلایل نامعلومی درگذشت، پس از فوت این خواننده محبوب در مورد علت مرگش اخبار ضد و نقیضی منتشر شد اما جرقه جنجالها از مراسم بزرگداشت ناصر عبداللهی با اجرای احسان علیخانی و صحبت هایش درباره این خواننده زده شد، حالا پس از گذشت ۱۸ سال از فوت تراژیک ناصر عبداللهی، محمدعلی بهمنی روایتی عجیب و تکان دهنده از مرگ این خواننده جنوبی را مطرح کرده است .

اکنون پس از گذشت ۱۸ سال از مرگ ناصر عبداللهی، محمدعلی بهمنی شاعر و غزل‌سرا در مصاحبه جدیدش درباره علت مرگ خواننده جنوبی گفت و عنوان داشت که او با دوستانش به یک جایی که آب شیرین خوبی دارد، رفته بود و وقتی ناصر برنگشت، دوستان دیگری به دنبالش رفتند؛ دیدند که هم به سرش زده‌اند، هم به بدنش، او را به بیمارستان بردند، اما دیگر نمی‌توانست نفس بکشد.

حرف های محمدعلی بهمنی درباره مرگ ناصر عبداللهی

در مورد علت فوت خواننده محبوب زنده یاد ناصر عبداللهی تا کنون اخبار گوناگونی منتشر شده صحت هیچ کدام مشخص نیست، به هر حال علت فوت ناصر عبدالهی با بایکوت رو به رو شد و خانواده ناصر، اعضای ارکستر و حتی دوستان و آشنایان وی از صحبت درباره روز واقعه هراس شدید دارند. احسان علیخانی دو سال بعد در سالروز فوت این خواننده در برج میلاد با گفتن برخی جملات حاشیه‌های فراوانی را در رسانه‌ها باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها بیشتر و بیشتر شوند:

"نزدیک یک سال است که فهمیده‌ایم او {ناصر} به قتل رسیده است درصورتی‌که این موضوع مطرح نشده بود. همیشه دوست داشتیم این موضوع را بگوییم. صحبت‌ کردن از علی (ع) ساده است، اما ناصر عبدالهی درجایی از امیرالمؤمنین صحبت کرد که سخت بود.

ناصر عبداللهی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: