شرکت مخابرات/

دکتر محمودزاده: انسجام مدیریتی و اجرای برنامه تحول، نویدبخش سالی پررونق برای مخابرات است

دکتر محمودزاده: انسجام مدیریتی و اجرای برنامه تحول، نویدبخش سالی پررونق برای مخابرات است
کدخبر : 554954

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست شورای مدیران شرکت، با بیان اینکه مدیریت هزینه و نقدینگی از برنامه های راهبردی شرکت است، اظهار داشت: انسجام مدیریتی ایجاد شده به همراه اجرای برنامه تحولی شرکت، نویدبخش سالی پررونق برای مجموعه مخابرات ایران در سراسر کشور است.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده در نشست شورای مدیران مخابرات با توضیح وضعیت کلی شرکت در سال گذشته و حال حاضر عنوان کرد: با توجه به نکات پیش گفته، در آغاز سال ۱۴۰۱ بسیار امیدواریم تا شرایط شرکت به وضعیت مطلوب تری از هر لحاظ برسد و اجرای همین مورد، یک تحول اساسی برای شرکت خواهد بود.

وی با بیان اینکه اخلاص در کارها و یکپارچگی و هم افزایی در فعالیت ها، موجب جبران نقیصه ها می شود، اضافه کرد: امسال باید علاوه بر کار و فعالیت بیشتر، شعار محوری تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در سال جاری، مخابرات مناطق باید کاملا از لحاظ نوع فعالیت متحول شودو با تلاش مضاعف ستاد شرکت و تمام مناطق مخابراتی بر طبق راهبرد مدیریت هزینه و نقدینگی ، وضعیت کلی شرکت به سمت بهبود کلی پیش رود.

دکتر محمودزاده اعلام کرد: تغییر و تحول در شرایط حاضریک موضوع بسیار جدی در مخابرات است که لازمه آن، استفاده حداکثری از منابع موجود و بهینه سازی این منابع است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: