عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی/

پیگیرمشکلات کارکنان شبکه پستی هستیم

پیگیرمشکلات کارکنان شبکه پستی هستیم
کدخبر : 555127

‌عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان منطقه پستی جنوب تهران گفت: «پیگیر مشکلات کارکنان پست در مجلس شورای اسلامی هستیم.»

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ صبح پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ سید علی یزدی خواه؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با همراهی عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیرکل پست استان تهران و محمدمهدی پیشقدم مدیر منطقه پستی جنوب تهران از بخش های مختلف واحدهای قبول و توزیع منطقه پستی جنوب استان تهران بازدید و با کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.  

سید علی یزدی در ادامه در جلسه ای که با حضور تمامی روسای ادارات شهرستانهای تابعه منطقه برگزار شد حاضر و در خصوص پیگیری تمدید قانون اساسنامه شرکت ملی پست، سختی کار موزعین، افزایش تعرفه نرخ خدمات پستی قول مساعد داد .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از عملکرد کارکنان شبکه پستی کشور به ویژه نامه رسان ها در دوران همه گیری کرونا و تلاش مضاعف کارکنان در خدمت رسانی به همشهریان تقدیر کرد.

در پایان محمد مهدی پیشقدم مدیرمنطقه پستی جنوب  تهران گزارشی از عملکرد این منطقه ارائه کرد.

گفتنی است در جریان این بازدید مشاورین مدیرعامل نیز در راستای ایجاد انگیزه بیشتر بین همکاران به بررسی و استماع مشکلات نامه رسان ها درخصوص سختی کار، شرایط معیشتی و ردیف سازمانی پرداختند.

شایان ذکر است سید علی یزدی ایزدخواه در حساب اینستاگرامی خود نیز ضمن گزارش از این بازدید نوشت:

-    بنده با پشتوانه چهل سال کار‌ اداری می گویم، بخشی از شریف ترین کارمندان دولت، پرسنل زحمتکش ادارات پست می باشند که روزانه صدها و هزاران نامه را دسته بندی، تفکیک و درب منازل شما عزیزان تحویل می‌دهند.

-    در عین سختی کار، سرما و گرما و عدم پوشش بیمه ای مطلوب، قلوب میلیون ها خانواده را شاد می کنند.

-    توفیق حاصل شد تا در جمع این عزیزان روزه دار و پرتلاش در منطقه ۱۸ پستی تهران حاضر شوم و عرض ادب و احترام خدمت این عزیزان داشته باشم.

•    سه اولویت اصلی پست از نظر اینجانب؛

۱-     بررسی، تصویب و ابلاغ اساسنامه شرکت پست

۲-    ترمیم شرایط حقوقی و پرسنلی

۳-    بروز کردن تعرفه ها و تجهیزات پستی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: