شرکت ملی پست/

دیدار نوروزی با خانواده دو شهید پستی

دیدار نوروزی با خانواده دو شهید پستی
کدخبر : 554895

مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران و مسئول امور ایثارگران شرکت ملی پست با دو تن از خانواده های شهدای پستی دیدار نوروزی داشتند.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران و مسئول امور ایثارگران شرکت ملی پست  برای بازدید نوروزی و در سومین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در منزل خانواده‌ دو تن از شهدای پستی با آنها دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش حمید تفرشی مشاور وزیر در امور ایثارگران با خانواده شهید فیروز وکیلی گرمه رودی از شهدای پست در دوران دفاع مقدس دیدار کرد و مریم سلحشورنژاد مسئول امور ایثارگران شرکت ملی پست با خانواده شهید علی اکبر  افشار مطلق دیدار و لوح یادبودی را از طرف مدیرعامل شرکت ملی پست به این خانواده تقدیم کرد.

شهید فیروز وکیلی گرمرودی متولد سال ۱۳۲۲ از نامه رسانان شرکت ملی پست بود که در سال ۱۳۶۵ در بمباران شهرستان میانه در مسیر مدرسه به شهادت رسید .

شهید علی اکبر افشار مطلق متولد سال ۱۳۳۷ به عنوان راننده در سال ۱۳۶۲ به استخدام شرکت ملی پست درآمد. وی در سال۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج و در اثر اصابت ترکش به ناحیه سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: