شرکت مخابرات/

همدلی و درک شرایط، ضرورتی برای دستیابی به موفقیت

همدلی و درک شرایط، ضرورتی برای دستیابی به موفقیت
کدخبر : 555176

در هر سازمان و بنگاه اقتصادی که رفاه نیروی انسانی آن تابع کسب و کار و درآمد باشد، همدلی و درک شرایط حساس در مقاطع مختلف، یک ضرورت برای عبور از موانع و رسیدن به موفقیت محسوب می شود.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در شرایطی که وضعیت اقتصادی حساسی در جامعه حاکم است و مشکلات عدیده ای، روند توسعه کشور در حوزه های مختلف بالاخص حوزه فناوری اطلاعات را کند کرده، قطعا شرکت ها و بنگاه های اقتصادی این حوزه که به صورت مستقیم و غیر مستقیم وابسته به درآمد خود می باشند، ضمن عدم امکان توسعه، مشکلات زیادی در بخش تامین نقدینگی خواهند داشت.

در این میان، همدلی و درک شرایط در لایه های مختلف سازمان، عامل مهمی در عبور از شرایط دشوار و رسیدن به موفقیت محسوب می شود.

بر این اساس، شرکت مخابرات ایران نیز از این مهم مستثنی نبوده و در این شرایط حساس که منطقی شدن تعرفه ها نیز به ثمر ننشسته که این خود عامل زیان و کاهش درآمد با توجه به افزایش هزینه های شرکت می باشد، عبور از این شرایط، نیازمند اتحاد، همدلی و همسویی با سیاست های تدوین شده می باشد.

بدینوسیله، از طریق این پیام، ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که با درک شرایط حساس شرکت، بهانه ای به دست دشمنان و رسانه های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی نداده و با صبر و بردباری منتظر عبور از این شرایط هستند اعلام می دارد، تمام تلاش مدیران ارشد شرکت بر این است که این مشکلات به حداقل ممکن رسیده تا همگی شاهد رشد و شکوفایی شرکت مخابرات ایران باشیم.

پر واضح است، رفع مشکلات، رویکرد اصلی و دغدغه مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران بوده و ان شاالله با کمک و همدلی، شاهد تحقق اهداف و عبور از این شرایط حساس باشیم.

اطلاعیه ها

مشاهده بیشتر

ساعت کار ادارات در شرکت مخابرات ایران به حالت قبل بازگشت

ساعت کاری ادارات مجموعه شرکت مخابرات ایران به روال گذشته برمی گردد

پخش زنده مراسم و جلسات بیست و دومین نمایشگاه تلکام در سایت شرکت مخابرات ایران( tci.ir )

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: