ارائه چشم‌انداز آینده ال‌جی توسط مدیرعامل این شرکت در نمایشگاه CES ۲۰۲۳

ارائه چشم‌انداز آینده ال‌جی توسط مدیرعامل این شرکت در نمایشگاه CES 2023
کدخبر : 571855

ارائه نقشه راه ال‌جی و معرفی سری محصولات جدید 2023 با شعار "Life’s Good" در کنفرانس خبری نمایشگاه CES 2023

به گزارش شما و اقتصاد: ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز اعلام کرد قصد دارد به صورت حضوری در نمایشگاه CES شرکت کرده و علاوه بر برپایی یک غرفه فیزیکی، کنفرانس مطبوعاتی LG World Premiere خود را نیز در ماه ژانویه در لاس‌وگاس برگزار کند. این کنفرانس خبری با تم "Life’s Good" در ساعت (PST)۸:۰۰ روز ۴ ژانویه در مرکز انجمن خلیج  Mandalay برگزار خواهد شد.

برای آغاز مراسم، مدیرعامل الجی، آقای ویلیام چو در خصوص چشم‌انداز خود از  آینده ال‌جی برای سال ۲۰۳۰ به بعد سخنرانی خواهد کرد. مدیرعامل Cho خلاصه‌ای از فن‌آوری‌های این شرکت برای ایجاد یک زندگی بهتر، چالش‌های جدید ال‌جی برای توسعه تجربه‌های کاربری و تعهد پیوسته این شرکت برای محافظت از محیطزیست و مشارکت ال‌جی در ایجاد جامعه‌ای فراگیرتر را ارائه خواهد کرد.

ال‌جی همچنین از جدیدترین محصولات نوآورانه خود و راه‌کارهای سبک زندگی هوشمند این شرکت برای ارائه ارزش و تجربه‌های کاربری منحصربه‌فرد رونمایی خواهد کرد. تلویزیون OLED ال‌جی نیز در جشن ده سالگی خود یک گام به جلو برداشته و ارائه پارادایم جدید لوازم خانگی در تولید ارزش‌ افزوده‌ حتی پس از خرید، بخشی از تازه‌های ال‌جی در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ میباشد.      

کنفرانس مطبوعاتی از طریق وبسایت (www.LG.com/CES۲۰۲۳) و صفحه بلاگ ال‌جی https://lgblog.ir)/( به صورت زنده پخش خواهد شد. بازدیدکنندگان آنلاین می‌توانند جدیدترین راه‌کارهای سبک زندگی ال‌جی که در نمایشگاه CES ۲۰۲۳  رونمایی شده را نیز در این آدرس‌ها‌  مشاهده کنند.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: